Nieuwe chat! Zie dit topic.

Aftrekposten belastingaangifte

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Aftrekposten belastingaangifte

Bericht door Veronica »

Humpidum schreef:reallife fase? wat is dat?
Als jij hormonen krijgt van het VUMC verwachten ze dat voordat ze aan eventuele operaties beginnen jij 1 jaar Real Life fase doorgaat, gewoon 100% als vrouw door het leven gaan en je hormonen slikken.

Piece of cake dus.
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Humpidum
Berichten: 25
Lid geworden op: 06 dec 2015, 00:58
Gender: Trans FtM

Re: Aftrekposten belastingaangifte

Bericht door Humpidum »

Veronica schreef:
Humpidum schreef:reallife fase? wat is dat?
Als jij hormonen krijgt van het VUMC verwachten ze dat voordat ze aan eventuele operaties beginnen jij 1 jaar Real Life fase doorgaat, gewoon 100% als vrouw door het leven gaan en je hormonen slikken.

Piece of cake dus.
ooow okay.. :)
Shana
Berichten: 89
Lid geworden op: 30 aug 2014, 12:43
Gender: Vrouw

Re: Aftrekposten belastingaangifte

Bericht door Shana »

Ik wil graag m'n stemoperatie die ik nog niet gehad heb opvoeren als aftrekpost, omdat ik 'm anders niet kan betalen.. Slecht idee zeker? :roll:

In het verleden heb ik zowel srs en vorig jaar ook ffs als aftrekpost opgevoerd (erna.. lol) en geen haan die ergens naar kraaide. Kan altijd nog komen natuurlijk. Misschien zijn ze niet zo snel bij de bd.

Het enige wat ik heb af te trekken dit jaar is 1 bezoek (reiskosten) aan de vu. Verder kan ik niks verzinnen. Het voelt erg armoedig :cry:
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Aftrekposten belastingaangifte

Bericht door Jannet V »

Het enige wat ik heb af te trekken dit jaar is 1 bezoek (reiskosten) aan de vu. Verder kan ik niks verzinnen. Het voelt erg armoedig :cry:
Dat noem ik rijkdom...
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.