naam verandering

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Plaats reactie
Semvg
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 mar 2016, 13:56
Gender: Trans FtM

naam verandering

Bericht door Semvg »

hallo mijn meisjes naam is Faye maar die wil ik zo snel mogelijk veranderen in een jongensnaam. De naam weet ik al maar waarneer en hoe ik het bekend ga maken zou ik dus echt niet weten. ik vind dat erg lastig om te kiezen. Ik zit in de 3de zal ik het nu veranderen terwijl ik bijna iedereen van school ken dus extra moeilijk of als ik klaar ben met de 4de en dan op mijn nieuwe school waar ik niemand ken en opnieuw kan beginnen?.
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: naam verandering

Bericht door Anon20180501 »

Je moet natuurlijk helemaal op je eigen gevoel afgaan maar als je al out bent op je huidige school zou ik het nu doen, het zal wennen zijn voor je medeleerlingen maar ook voor jezelf, je moet je als het ware nog vereenzelvigen met je nieuwe naam voordat die je helemaal eigen is. Je kan dit proces dus maar beter achter de rug hebben voordat je overstapt naar een nieuwe school want des te verder in dit proces van vereenzelviging met je nieuwe naam des te zelfverzekerder kom je over, is mijn ervaring.
Semvg
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 mar 2016, 13:56
Gender: Trans FtM

Re: naam verandering

Bericht door Semvg »

bedankt voor het advies ik ga er zeker over na denken.
Charlotte_C
Berichten: 767
Lid geworden op: 13 apr 2014, 09:51
Gender: Vrouw
Locatie: Omgeving Oosterhout (Nbr.)

Re: naam verandering

Bericht door Charlotte_C »

Ik vraag me af hoe het is verlopen
However far we travel. Wherever we may roam. The center of the circle will always be our home
Plaats reactie