Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gegevens wijzigen

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Gebruikersavatar
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

Gegevens wijzigen

Bericht door Saskia »

Vandaag was ik bij de Rabobank om mijn gegevens te laten wijzigen. Was nog nooit gebeurd omdat ik geen post krijg van de Rabobank.

Ik kom daar binnen en op de vraag wat ik wil zeg ik dat ik mijn persoonlijke gegevens wil wijzigen. Nou dat kon als ik mijn id bij me had. Dat was natuurlijk zo. Dus zij pakt hem aan en haalt mijn gegevens op in hun systeem. Dan vraagt ze wat ik wil wijzigen, mijn geslacht zeg ik. Komt de opmerking o ja dat staat verkeerd. En ook mijn voornaam zeg ik nog.
Ze had het helemaal niet door en had me al direct als vrouw aangemerkt. Was een heerlijk gevoel om te horen dat ik als vrouw wordt aangemerkt bij het zien.
Maakt mijn dag nog mooier.

Saskia
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gegevens wijzigen

Bericht door Anon20230219 »

Saskia schreef:Vandaag was ik bij de Rabobank om mijn gegevens te laten wijzigen. Was nog nooit gebeurd omdat ik geen post krijg van de Rabobank.

Ik kom daar binnen en op de vraag wat ik wil zeg ik dat ik mijn persoonlijke gegevens wil wijzigen. Nou dat kon als ik mijn id bij me had. Dat was natuurlijk zo. Dus zij pakt hem aan en haalt mijn gegevens op in hun systeem. Dan vraagt ze wat ik wil wijzigen, mijn geslacht zeg ik. Komt de opmerking o ja dat staat verkeerd. En ook mijn voornaam zeg ik nog.
Ze had het helemaal niet door en had me al direct als vrouw aangemerkt. Was een heerlijk gevoel om te horen dat ik als vrouw wordt aangemerkt bij het zien.
Maakt mijn dag nog mooier.

Saskia
Dat is een erg mooi relaas Saskia..
Gebruikersavatar
Mr.Maarten
Berichten: 10
Lid geworden op: 30 jan 2017, 13:33
Gender: Man

Re: Gegevens wijzigen

Bericht door Mr.Maarten »

Kijk daar doe je het voor.
Zelf moest ik naar de ING, werd daar heel netjes geholpen.
De balie medewerkster was geïnteresseerd in mijn verhaal.
Altijd fijn als mensen begrip tonen.