Aan de telefoon met het UMCG

Naamswijziging, verzekeringen en zo voort
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Aan de telefoon met het UMCG

Bericht door Ender »

nogmaals, ligt eraan wie je spreekt. die (nieuwe) psycholoog is erg protocollistisch ingesteld. de maatschappelijk werkers zijn wél informatiegeil, en de endo volgt de regels dus als er van boven komt "masto na 6 maanden" of "bmi onder 35" dan gaat ze daar mee akkoord. dat en ze is erg begaan met je. en ja ylse, ik vond Kalverdijk een top-gozer. werd nog nooit zo serieus genomen bij een eerste gesprek.
en janine, mijn vraag waarom je een plastische chirurg wou spreken heb je ook niet beantwoord.

"Dus ik denk ook dat het UMCG eigenlijk alleen hun eigen protocol gewend is, en dat ze van alles wat
zijstroom achtig of informatie verstrekkend is, ze eigenlijke er niet veel raad mee weten"
dat is ook wel zo. het is wel een beetje het "hutje in de bergen" centrum in het noorden.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Aan de telefoon met het UMCG

Bericht door Anon20190501 »

Ender schreef: 12 mar 2018, 17:10 "bmi onder 35"
Is dat niet gewoon een zowat overal toegepaste veiligheidsvoorzorg i.v.m. verhoogde risico's tijdens anesthesie indien ernstig overgewicht?
Zelfs bij in theorie minder zware orthopedische chirurgie houdt men zich daar aan.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Aan de telefoon met het UMCG

Bericht door Ender »

uhh dat je dat er uit pikt van de vele.. maar over het algemeen houden ze aan bmi onder 30
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Aan de telefoon met het UMCG

Bericht door Ylse »

@Ender, ik ben blij voor je dat jij wel een klik met hem hebt/had. Gelukkig zijn we niet allemaal van dezelfde psycholoog afhankelijk.

Het gaat er toch om dat je je goed voelt bij zo'n persoon en dat je je begrepen voelt.

Ik had dat bij hem totaal niet.
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Aan de telefoon met het UMCG

Bericht door Ender »

Ylse schreef: 12 mar 2018, 20:22 @Ender, ik ben blij voor je dat jij wel een klik met hem hebt/had. Gelukkig zijn we niet allemaal van dezelfde psycholoog afhankelijk.

Het gaat er toch om dat je je goed voelt bij zo'n persoon en dat je je begrepen voelt.

Ik had dat bij hem totaal niet.
ja dat is zo.. vind het vervelend dat je niet zo'n zelfde ervaring had als ik. misschien heeft hij in de tussentijd wat geleerd? of misschien lag het aan iets buiten ons bereik.. het blijven mensen
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Aan de telefoon met het UMCG

Bericht door janine2363 »

Ender schreef: 13 mar 2018, 00:22 het blijven mensen
Dat is zeker goed om in het oog te houden, maar ... ... het zijn ook professionele mensen, dan mag je de lat iets hoger leggen ;-)
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Aan de telefoon met het UMCG

Bericht door Anon20190122 »

De ervaringen met Annet waren voor mij genoeg om inmiddels bij zowel VU als ook UMCG weg te blijven.

Voor proleemgevallen met hrt kan ik tot nu toe alleen Adrie van Diemen aanraden.
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Aan de telefoon met het UMCG

Bericht door janine2363 »

tanisha schreef: 13 mar 2018, 17:17 Adrie van Diemen aanraden.
Oeps, laat ik nu net in een serieus grimmige klachten procedure naar deze madam toe verwikkeld zijn.
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Aan de telefoon met het UMCG

Bericht door Anon20190122 »

Da's erg jammer zij is toch wel een beetje het vangnet als je nergens meer terecht kan met je hormoon problemen.
Plaats reactie