Transgender Acteur Gezocht

Nieuwsberichten
Plaats reactie
thom96
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jun 2015, 00:06
Gender: Trans FtM

Transgender Acteur Gezocht

Bericht door thom96 »

Hoi! Ik ben op zoek naar een acteur voor de hoofdrol in een korte film die ik ga maken. Het verhaal gaat over een transman die zijn oude thuis verlaat omdat zijn ouders hem niet accepteren.

Ik ben op zoek naar een transman tussen de 15 en 23 jaar oud. Het maakt niet uit waar je je in je transitie bevindt en ervaring met acteren is niet vereist. Je moet twee avonden beschikbaar zijn om te filmen in Zwolle, ergens in de aankomende twee weken (in overleg). Als je interesse hebt kan ik een script toesturen.

Als het je leuk lijkt om mee te helpen maar niet in aanmerking komt voor de hoofdrol: Er zijn ook enkele figurantenrollen!

Ik kan je helaas niet betalen, maar ik kan je wel weer een stukje ervaring bieden. Het zou mij erg helpen bij mijn toelating voor de filmacademie. Ik kan wel je reiskosten vergoeden en ik zorg natuurlijk voor eten. Als je onverhoopt in Zwolle moet overnachten kan ik je ook nog een slaapplek bieden. Aan het eind van de avond sluiten we af met een biertje (of fris).

Voor meer informatie of reageren kun je contact opnemen met Thom via xxxxxxxxx, of stuur een appje via xxxxxxxxx. Het zou top zijn als je tenminste één foto mee kan sturen.
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Transgender Acteur Gezocht

Bericht door Emma »

Hoi Thom, laat je even weten wanneer je voorzien bent? Dan halen we je mailadres en telefoonnummer weer weg.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Transgender Acteur Gezocht

Bericht door Eva »

Beste Thom,

Je bent enkele jaren geleden lid geworden van dit forum zonder jezelf te introduceren. Dat was in die tijd nog niet verplicht.
Nu heb je een oproep geplaatst waar op zich niets mis mee is, maar zou het niet aardig zijn als je jezelf alsnog voorstelt in de rubriek Persoonlijke introducties. Dat geeft mensen hier misschien ook wat meer vertrouwen om met jou in zee te gaan :)

Groetjes,
Eva
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
thom96
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jun 2015, 00:06
Gender: Trans FtM

Re: Transgender Acteur Gezocht

Bericht door thom96 »

Emma schreef: 09 feb 2018, 13:08 Hoi Thom, laat je even weten wanneer je voorzien bent? Dan halen we je mailadres en telefoonnummer weer weg.
Ja, zal ik doen, bedankt!!
thom96
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jun 2015, 00:06
Gender: Trans FtM

Re: Transgender Acteur Gezocht

Bericht door thom96 »

Eva schreef: 09 feb 2018, 13:28 Beste Thom,

Je bent enkele jaren geleden lid geworden van dit forum zonder jezelf te introduceren. Dat was in die tijd nog niet verplicht.
Nu heb je een oproep geplaatst waar op zich niets mis mee is, maar zou het niet aardig zijn als je jezelf alsnog voorstelt in de rubriek Persoonlijke introducties. Dat geeft mensen hier misschien ook wat meer vertrouwen om met jou in zee te gaan :)

Groetjes,
Eva
Snap ik, ga ik meteen even doen! :D
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Transgender Acteur Gezocht

Bericht door Eva »

Dank je wel ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
thom96
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jun 2015, 00:06
Gender: Trans FtM

Re: Transgender Acteur Gezocht

Bericht door thom96 »

Emma schreef: 09 feb 2018, 13:08 Hoi Thom, laat je even weten wanneer je voorzien bent? Dan halen we je mailadres en telefoonnummer weer weg.
Hoi! Ik heb iemand kunnen vinden en ik ben inmiddels klaar met filmen. Zouden jullie mijn email en telefoonnummer kunnen weghalen? Alvast bedankt!
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Transgender Acteur Gezocht

Bericht door Emma »

Gedaan!
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Plaats reactie