Gedichten

Nieuwsberichten
Plaats reactie
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Gedichten

Bericht door Hrafn »

Wat een leuke opdracht om te doen @Jeroen, wat voor opleiding doe je?
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Gedichten

Bericht door AstroNoud »

Hrafn schreef: 07 mei 2019, 17:53 Wat een leuke opdracht om te doen @Jeroen, wat voor opleiding doe je?
Ik volg de lerarenopleiding tot engels docent. Dit is voor Exploring Literature
I will not yield!
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Gedichten

Bericht door Hrafn »

Jeroen schreef: 07 mei 2019, 18:07
Hrafn schreef: 07 mei 2019, 17:53 Wat een leuke opdracht om te doen @Jeroen, wat voor opleiding doe je?
Ik volg de lerarenopleiding tot engels docent. Dit is voor Exploring Literature
Toen ik stage liep in Finland (als onderdeel van mijn opleiding tot leraar Engels) had ik zelf een dergelijke oefening bedacht voor mijn leerlingen.
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Gedichten

Bericht door AstroNoud »

Toen ik stage liep in Finland (als onderdeel van mijn opleiding tot leraar Engels) had ik zelf een dergelijke oefening bedacht voor mijn leerlingen.
Tof! Heb zelf tijdens mijn stage dit jaar vooral Duits gegeven aan mbo 2 dus dit soort opdrachten zaten er voor mij niet in. Wel veel andere leuke actieverende werkvormen!

Hoe reageerde jou studenten op de opdracht? Toen ik begon had ik er echt moeite mee want het vinden van een begin is best lastig. Toen ik eenmaal begonnen was werd het wel steeds leuker
I will not yield!
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Gedichten

Bericht door Hrafn »

De leerlingen vonden het leuk om te doen, we hadden sowieso een heel creatief lesprogramma bedacht. Dat is wel het leuke van Finland dat er ook ruimte voor experimenten is in het onderwijs. Ik liep stage op een middelbare school die bij de universiteit in die plaats hoort, ze krijgen daardoor veel les van stagiairs en krijgen daardoor veel verschillende input. De stagebegeleiding is daar ook supergoed.
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Gedichten

Bericht door AstroNoud »

Gaaf! Zeker als je je eigen werkvormen steeds mag uitvoeren en uitproberen! Ga het voor de toekomst in gedachten houden
I will not yield!
Plaats reactie