Nieuwe chat! Zie dit topic.

TV tip, Zappbios: Gewoon Charlie

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

TV tip, Zappbios: Gewoon Charlie

Bericht door Alice »

NPO 3, 26-09-2019, 15:30 - 17:05

Voetbalster Charlie heeft de wereld aan zijn voeten. Een topclub wil hem een contract aanbieden en zijn toekomst lijkt uitgestippeld. De tiener ziet het echter als één grote nachtmerrie. Charlie is eigenlijk een meisje dat geboren is in het lichaam van een jongen en ze wordt verscheurd tussen de wens te voldoen aan haar vaders verwachtingen en haar eigen geluk in een meer passend lichaam. Charlie's uiteindelijke keuze heeft grote gevolgen voor haarzelf en haar familie.

Charlie wil lekker voetballen. En zichzelf zijn. Dat laatste is nog niet eenvoudig, want Charlie voelt zich een meisje maar is als jongen geboren. Gevoelig drama van voormalig theatermaakster Fortune, over een jonge puber die met dromerige ogen kijkt naar vrouwen die jurken en bloemen in het haar dragen en daar tevreden mee zijn. Mooie rol van de vijftienjarige Gilby in zijn speelfilmdebuut als Charlie, die van zijn moeder (Potter) en zus op begrip mag rekenen maar met zijn vader (Williams) het een en ander uit te vechten heeft.

Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: TV tip, Zappbios: Gewoon Charlie

Bericht door Jer158 »

Een aanrader!
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: TV tip, Zappbios: Gewoon Charlie

Bericht door AstroNoud »

Komen de films uit de zapbios ook op npo gemist te staan? Zou hem graag kijken maar ben dan helaas nog aan het werk
I will not yield!
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: TV tip, Zappbios: Gewoon Charlie

Bericht door Alice »

Niet echt duidelijk,
https://tinyurl.com/yyhuszrc
https://www.uitzendinggemist.net/progra ... pbios.html
https://www.zapp.nl/tv-kijken/gemist

Een recorder aanschaffen? Zelf gebruik ik Edision om programma's op te nemen. Hier mee kun je programma's opnemen op je eigen HD, stick of kaartje. Kan ze later afspelen op tv, computer, tablet of bewaren.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: TV tip, Zappbios: Gewoon Charlie

Bericht door Alice »

Wat mij nu opvalt. Ik heb in de loop van tijd met een aardige kluit MtF transgenders kennis gemaakt maar niet een daarvan had voetballen als hobby.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: TV tip, Zappbios: Gewoon Charlie

Bericht door Jer158 »

Alice schreef: 25 sep 2019, 18:20 Wat mij nu opvalt. Ik heb in de loop van tijd met een aardige kluit MtF transgenders kennis gemaakt maar niet een daarvan had voetballen als hobby.
In tegenstelling tot FTM transgenders 8-) waarvan ik er een hoop ken
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Ærin
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 apr 2019, 16:08
Gender: Vrouw

Re: TV tip, Zappbios: Gewoon Charlie

Bericht door Ærin »

Ik vond dit zo'n mooie film, alsof ik naar mezelf zat te kijken! Op www.amazon.com is de dvd te koop (let op: regio 1).
Op het internet zijn hier en daar linkjes te vinden om de film te downloaden. Ik heb zelf eerder ook een linkje geplaatst.

Ærin :hbeat: