Nieuwe chat! Zie dit topic.

NikkieTutorials

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

NikkieTutorials

Bericht door AnneCeleste »

Nikkie is uit de kast gekomen! 🏳‍🌈

Sommigen zullen haar misschien alleen kennen van Wie Is De Mol, maar ze is ook één van de grootste Youtubers ter wereld 😅

JustMe
Berichten: 205
Lid geworden op: 19 aug 2016, 09:57
Gender: Trans MtF

Re: NikkieTutorials

Bericht door JustMe »

Ik Ken haar ook niet van wie is de mol. Ik had nog nooit van haar gehoord, tot gisteren toen ze op alle media verscheen.

Maar ik ben ook oud :)
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: NikkieTutorials

Bericht door Anon20210626 »

Geen verrassing , wij hadden het er toen tijdens de mol al over. Al moest mijn dochter me in eerste instantie vertellen wie ze was idd lol
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: NikkieTutorials

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik had het gemist, maar mijn partner vertelde het me toen ik vanavond thuiskwam.
Irene
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: NikkieTutorials

Bericht door Sara »

Nikkie is een wereldster, zeker in haar vakgebied. Het grote ‘ik had haar al geklokt voordat iedereen het wist’-spelletje gaat nu natuurlijk beginnen, maar voor zover ik kan beoordelen, heeft haar verleden nooit een rol gespeeld in haar succes.

Het is supertof dat zij een rolmodel kan zijn voor andere transmensen, maar het hele chantage-aspect geeft me een dubbel gevoel. Iedere transpersoon gun ik de kans om ‘stealthy’ door het leven te gaan, of in ieder geval de kans om zelf te kunnen bepalen wanneer je wat aan wie vertelt. Het lijkt erop dat die kans haar is ontnomen.
Gebruikersavatar
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: NikkieTutorials

Bericht door AnneCeleste »

Het bleek ook gewoon al lang bekend te zijn onder heel YouTuber Nederland, en natuurlijk ook in het dorp waar ze vandaan komt, maar normale mensen snappen dat je daar geen issue van maakt en gewoon iemand uit de kast laat komen wanneer en of die daar überhaupt zin in heeft.
Ik kan me niet eens voorstellen hoe moeilijk het moet zijn geweest, maar heel fijn dat de reacties zo overweldigend positief zijn.

En dat mensen het al lang aan haar gezien hadden is natuurlijk complete onzin, zo kun je mensen wel blijven klokken...
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: NikkieTutorials

Bericht door Anon20210626 »

Flapke schreef: 15 jan 2020, 10:38 Het bleek ook gewoon al lang bekend te zijn onder heel YouTuber Nederland.



En dat mensen het al lang aan haar gezien hadden is natuurlijk complete onzin, zo kun je mensen wel blijven klokken..

En je ziet zelf de tegenstrijdigheid niet ?

typisch



Het blijkt wel weer dat stealth gaan een bijna onmogelijke zaak is . Iedereen heeft een verleden en dat komt vroeger of later boven water .

En dat gemeenschappen je je eigen 'coming out 'wel gunnen dat bestrijd ik ten zeerste . Zodra meerder mensen iets weten is het geen geheim meer en ben je zo 'local trending topic ' . ik spreek hier uit eigen ervaring .

Openheid is dan de enige kans die je nog hebt . Immer wat men wel vermoedt en niet weet verzint men wel en dat is nooit in je voordeel
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: NikkieTutorials

Bericht door MichelleB »

Renée schreef: 15 jan 2020, 17:11
Flapke schreef: 15 jan 2020, 10:38 Het bleek ook gewoon al lang bekend te zijn onder heel YouTuber Nederland.



En dat mensen het al lang aan haar gezien hadden is natuurlijk complete onzin, zo kun je mensen wel blijven klokken..

En je ziet zelf de tegenstrijdigheid niet ?

typisch



Het blijkt wel weer dat stealth gaan een bijna onmogelijke zaak is . Iedereen heeft een verleden en dat komt vroeger of later boven water .

En dat gemeenschappen je je eigen 'coming out 'wel gunnen dat bestrijd ik ten zeerste . Zodra meerder mensen iets weten is het geen geheim meer en ben je zo 'local trending topic ' . ik spreek hier uit eigen ervaring .

Openheid is dan de enige kans die je nog hebt . Immer wat men wel vermoedt en niet weet verzint men wel en dat is nooit in je voordeel
Nou Renée, wat fijn dat we eens iets kritisch van jouw kant horen. Je bent altijd zo blij en positief normaal.
//sarcasme_uit

Echt, lighten up.

On-topic:
Ik ben blij dat jongeren een nieuw trans rolmodel hebben. Maar een beetje jammer (lees: erg idioot) dat je ermee gechanteerd wordt. Laat mensen lekker in hun waarde
-Life is a work in progress-
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: NikkieTutorials

Bericht door Anon20210626 »

zucht....... maar dat was te verwachten

En dat rolmodel , heel fijn als dat je door de community , wat dat ook zal mogen zijn , opgedrongen krijgt . Daar zat ze volgens mij echt niet op te wachten
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Gebruikersavatar
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen

Re: NikkieTutorials

Bericht door MichelleB »

Ach ik heb het geprobeerd 😘
-Life is a work in progress-