Transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1428
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding

Bericht door Alice »

Zeeuwse transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding,

http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-nieuws/z ... -1.5646023

https://www.gofundme.com/helpconnorlive
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding

Bericht door Jannet V »

Begrijpelijk dat hij dat zo snel mogelijk wil maar kan hij ook een arts vinden die bereid is mee te werken?
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Gebruikersavatar
Veronica
Berichten: 4228
Lid geworden op: 30 jun 2013, 16:35
Gender: Trans MtF
Locatie: Hoorn

Re: Transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding

Bericht door Veronica »

Ik snap dat diegene snel van die borsten af wil, maar even die 1,5 tot 2 jaar wachten en het wordt volledig vergoedt...
Don't pretend to be someone else, be yourself, and be proud of that.

Afbeelding
Deadwing
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2016, 18:16
Gender: Trans FtM

Re: Transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding

Bericht door Deadwing »

Ik wil niet haat wekken, maar ik kwam dit tegen toen ik zocht naar borstamputatie. Mijn verzekering heeft mij verteld dat dit gewoon wordt vergoed indien er sprake is van een diagnose, evenals verdere trans-gerelateerde operaties. Ook op deze leeftijd. Dit is dan toch je reinste oplichterij?
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8026
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding

Bericht door Emma »

Oplichterij wil ik het niet noemen. Maar een verkeerde voorstelling van zaken wordt er zeker gegeven.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding

Bericht door Jer158 »

Volgens mij was het punt dat hij voor zijn 18e een borstoperatie wilde. Kan me echter niet voorstellen dat hij daar in Nederland een arts toe bereid zou vinden.
Hung her from the branches of a mango tree
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding

Bericht door Nate_0 »

Jer158 schreef:Volgens mij was het punt dat hij voor zijn 18e een borstoperatie wilde. Kan me echter niet voorstellen dat hij daar in Nederland een arts toe bereid zou vinden.
Ik dacht idd dat de minimale leeftijdsgrens hier mbt operatieve ingrepen gerelateerd aan GD 18 was... Ik weet ook niet of dat gerelateerd is aan wellicht nog geen testo nemen (het staat nergens in het artikel of hij wel/niet gesto gebruikt) en dat de borsten nog niet uitontwikkeld zijn op je 16e...
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding

Bericht door Anon20180311 »

Is dit nu de toekomst/ de jonge generatie der " transgenders" :shock:

Alles waar eerdere lotgenoten voor vochten en vechten : " het o.a. betaalbaar houden der veilige prof. behandeling en een beetje anonimiteit". Net, vooral geen kermis/sensatie der,............... :fpalm:

Grtz Nic
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding

Bericht door Nate_0 »

Nick schreef:Is dit nu de toekomst/ de jonge generatie der " transgenders" :shock:

Alles waar eerdere lotgenoten voor vochten en vechten : " het o.a. betaalbaar houden der veilige prof. behandeling en een beetje anonimiteit". Net, vooral geen kermis/sensatie der,............... :fpalm:

Grtz Nic
Nick, zijn bedoeling is juist uit de anonimiteit te treden zodat meer mensen zijn verhaal horen, sympathie voelen & betalen voor zijn borstamputatie.

Ik weet niet of het zozeer kermis/sensatie is, als de nieuwe generatie die opgroeit met transgender youtubers die op dezelfde manier (crowdfunding) aan het geld voor hun borstamputatie komen (het verschil hierbij is alleen dat het in landen als Amerika of Australië uberhaupt niet vergoed wordt door een ziektekostenverzekering). Het lijkt mij eerder jeugdig idealisme & extreme dysforie dan iets anders...
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transgender wil borstamputatie betalen met crowdfunding

Bericht door Anon20180311 »

Vooral een totale verkeerde voorstelling van,...........wat mij persoonlijk betreft :fpalm: :shock:

Operatieve ingrepen der GD op deze manier, betalen, tentoon zetten, "op die leeftijd". Men koop niet even, een paar nieuwe schoenen hé, extreme,.......

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .