TV tip, Love me gender

Nieuwsberichten
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: TV tip, Love me gender

Bericht door Citizen Erased »

Nick, wat die 5 jaar betreft; ik kreeg dat telefonisch door vanuit Gent zelf. Hij vroeg daarbij of ik uit NL kwam. Mogelijk wordt er voor mensen die van buitenaf komen een andere wachtlijst gehanteerd.
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: TV tip, Love me gender

Bericht door Alice »

'Eigen volk eerst' klonk het, in Vlaanderenland.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: TV tip, Love me gender

Bericht door Anon20180311 »

Citizen Erased schreef:Nick, wat die 5 jaar betreft; ik kreeg dat telefonisch door vanuit Gent zelf. Hij vroeg daarbij of ik uit NL kwam. Mogelijk wordt er voor mensen die van buitenaf komen een andere wachtlijst gehanteerd.
Hoi Citizen Erased,

Dat wist/had ik totaal geen weet van. Ergens jammer, maar ergens een beetje begrijpelijk. Ppffff, .......... vijf jaar is, idd wel zeer lang wachten :fpalm: .

Bedankt voor je info.
Grtz Nick.
Alice schreef:'Eigen volk eerst' klonk het, in Vlaanderenland.
Hoi Alice,

Klinkt, wel echt "Vlaams" ;)

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: TV tip, Love me gender

Bericht door Anon20190712 »

Nick schreef:
Ze gaven, volgens mijn mening, toch wel duidelijk te kennen, tijdens het programma, tweede opinie,......... ( België).
Wat ik wel bijzonder jammer vond, is dat Prof. Piet Hoebeke ( deed eveneens mijn benedenoperatie ) niet veel info gaf te kennen: waarom de vagina verstoppen ipv die gewoon weg te nemen. Behalve dan der mogelijke complicaties.
Maar ook der gevoelens seksueel: is het min/meer behouden/verstoppen van de vagina, belangrijk. Een vagina is geen seksueel, gevoelloos iets, integendeel.

Grtz Nick ;)
Hier ben ik heel benieuwd naar...ik ben afgehaakt voor de benedenoperatie bij de vu omdat het weghalen van de vagina me tegenstaat (te veel kennissen met klachten daardoor). 'Dan houdt het nu voor u op' werd er gezegd...Maar is het behoud dan wel mogelijk in Belgie??
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: TV tip, Love me gender

Bericht door Anon20180311 »

Nick schreef:
Nate_0 schreef:Volgens mij is het wel een beetje zo dat dat per persoon verschilt? Niet iedereen heeft immers evenveel gevoel in de vagina, en iedereen ervaart een orgasme anders--het kan zijn maar hoeft niet dat de spieren in de vagina die weg gehaald worden er voor zorgen dat je aan gevoel inlevert... en qua mijn persoonlijke voorkeuren: als de optie tot het behoud van de vagina er zou zijn maar phalloplastiek alsnog zou kunnen plaats vinden zou dat bijvoorbeeld wel mijn voorkeur hebben...

(Maar inderdaad, doen alsof phalloplastiek an sich nieuw is is erg vreemd...)
Hoi Nate,

De meta/fallo kan immers al met behoud van,..... Ik ken trouwens de meta-operatie, met behoud der vagina.
Het is o.a. eveneens beter tegenover blaasverzakking en ontsteking.
Ja, idd de phalloplastiek is al lang, niet meer iets nieuws ( voor ons).

Grtz Nick.
Hoi Lucas,

Ik leef toch reeds : Met en ken een verborgen, "behouden" vagina ( der meta operatie, sinds een paar jaar terug, UZ Gent België ( Prof. Piet Hoebeke , deelname en uitleg ,tijdens "Topdokters 2014").

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: TV tip, Love me gender

Bericht door Anon20190712 »

Nick schreef:
Nick schreef:
Hoi Lucas,

Ik leef toch reeds : Met en ken een verborgen, "behouden" vagina ( der meta operatie, sinds een paar jaar terug, UZ Gent België ( Prof. Piet Hoebeke , deelname en uitleg ,tijdens "Topdokters 2014").

Grtz Nick ;)
Hoi Nick! Zal ik naar kijken! Misschien dan toch maar weer een langs bij de VU gewapend met deze kennis, en kijken of ze bereid zijn dat te willen doen...Of eens naar UZ Gent toe..
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: TV tip, Love me gender

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Lucas,

Succes, dat moet zeker lukken: "der nodige info"., hopelijk laat je, hier ook iets kennen der mogelijkheden in Nederland ( België, doet het, zoals ik je persoonlijk zelf gaf te kennen en ken, al zo'n tweetal jaar der o.a. meta-operatie en nu recent ook,.... zoals je zelf en iedereen, kon horen tijdens de uitzending der fallo-operatie) .

Greetz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: TV tip, Love me gender

Bericht door Alexandra »

Hee wat leuk... ik kon dit draadje niet via de zoekfunctie vinden, tot ik erop werd gewezen dat het draadje bestond.

Ik vind die Jason wel een leuke kerel, zou er wel voor gaan eigenlijk. ;)
The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb