Wachttijden buitenland

Nieuwsberichten
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Wachttijden buitenland

Bericht door Emma »

Voorlopig krijg je voor een buitenlandse MtF SRS net iets minder dan €5000 vergoed, tenzij je naar Gent gaat waar de meeste verzekeraars een contract mee hebben. En dan is Chet financieel gesproken een stuk minder ver weg dan Schaff.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
LiliFee
Berichten: 153
Lid geworden op: 20 jul 2016, 15:24
Gender: Vrouw
Locatie: Duitsland

Re: Wachttijden buitenland

Bericht door LiliFee »

Emma schreef:Voorlopig krijg je voor een buitenlandse MtF SRS net iets minder dan €5000 vergoed, tenzij je naar Gent gaat waar de meeste verzekeraars een contract mee hebben. En dan is Chet financieel gesproken een stuk minder ver weg dan Schaff.
Vandaar dat ik dus al vanaf het begin duidelijk probeer te maken dat men in het UK Essen tegenwoordig ook naar de methode van Schaff opereert, alleen wel tegen gereduceerde kosten. Verder staat me er iets van bij dat met het UK Essen ook zulke regelingen bestaan als met Gent? Toendertijd was dat vanwege Dr. Krege, die nu overigens ergens anders opereert. Maar dat is het punt niet, die contracten worden met het ziekenhuis gesloten, niet met de chirurg zelf.

Wellicht kan Daniela daar wat meer over zeggen? Ik zal iig mijn contacten bij TNN vragen, en bij Tanja van Hengel informeren. Wordt vervolgd!
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Wachttijden buitenland

Bericht door Emma »

Essen moeten we inderdaad goed onderzoeken... verder hou ik even mijn gemak, er spelen wat andere forumdingen waardoor ik merk dat ik wat te fel reageer. Sorry daarvoor.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
MarionTM
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 mei 2017, 20:51
Gender: Vrouw
Locatie: Rotterdam

Re: Wachttijden buitenland

Bericht door MarionTM »

Over vergoedingen van de zorgverzekeraar hoef je niet moeilijk te doen. Alle ziekenhuiskosten worden op basis van het S2 formulier volledig vergoed. Je hoeft niets vooruit te betalen, het ziekenhuis in Essen, Duitsland verrekend haar kosten met de Duitse Krankenkasse . Alleen eerste klas( aan te bevelen) moet je zelf bij betalen.
Plaats reactie