TV show, Too Fat to Transition

Nieuwsberichten
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: TV show, Too Fat to Transition

Bericht door Anon20230219 »

Hmmmm, ik weet wel een goede tip...heel veel stress.. en de kilo's vliegen er vanzelf af..ik probeer al weken/maanden weer op mijn oude gewicht te komen maar tot dusver nog geen resultaat.
Zelfs een dieet van meer dan 3000 kcal per dag deed mij slechtst een kilo aan komen..maar zoveel naar binnen stouwen dat hield ik gewoon niet heel erg lang vol.
Stoppen met roken dat helpt dan veel meer, alleen zo jammer dat ik er dan weer aan toe geef na een bepaalde periode.
Ga het programma eens aanschouwen maar het gaat wel ver wat ze allemaal niet verzinnen om de buis te vullen.
Honger ervan gekregen, ga een patatje bakken :)
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: TV show, Too Fat to Transition

Bericht door Nate_0 »

Voor jou wel, Lisa, maar dat geldt niet voor iedereen ;) Er zijn ook mensen die juist aankomen in tijden van stress.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: TV show, Too Fat to Transition

Bericht door Anon20230219 »

Ja het kan ook totaal andersom gaan dat realiseer ik mij Nate
Gebruikersavatar
Venusss
Berichten: 577
Lid geworden op: 17 okt 2016, 23:12
Gender: Trans MtF
Locatie: omg. rotterdam

gallileo

Bericht door Venusss »

Hebben jullie deze twee afleveringen van gallileo gezien?

Patat dieet, de conclusie
https://www.youtube.com/watch?v=zIdVqRVksJM

Suiker dieet, het experiment
(deel 1) https://www.youtube.com/watch?v=SxFwTLtElB8
(deel 2) https://www.youtube.com/watch?v=DUBoAEKZAjA
Liefs Iris
Als je niet gelukkig bent met jezelf kun je een ander ook niet gelukkig maken
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1428
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: TV show, Too Fat to Transition

Bericht door Alice »

Mezelf overtroffen door te gaan kijken. Was niet eens zo slecht, US leest geschoeid dat wel.

Mooi was het trouwen van Evelyn en Shane. Je kon duidelijk zien dat ze zeer verliefd op elkaar zijn.
Mooie trouwjurk, stond haar erg goed. Missertjes, kunstnagels en de hoed.

Kayla
Tja, eerst aangeven dat je zeker vrouw bent, bidden en smeken bij de chirurg zodat je boven aan de wachtlijst kunt komen voor je srs operatie (met hulp van de producent). Wel was het nodig dat ze 25 kg af zou vallen (120 naar 95 kg). Kreeg een ‘personal trainer’, stopt met de trainingen omdat ze geen frisdrank mag drinken tijdens een training. Uiteindelijk door haar geringe gewichtverlies werd de srs geweigerd.
Na voor een tijdje ‘de-transitioned' (wat een woord) te zijn geweest gaat ze nu gender fluid (?) verder.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: TV show, Too Fat to Transition

Bericht door Anon20230219 »

Alice schreef:Mezelf overtroffen door te gaan kijken. Was niet eens zo slecht, US leest geschoeid dat wel.

Kayla
Tja, eerst aangeven dat je zeker vrouw bent, bidden en smeken bij de chirurg zodat je boven aan de wachtlijst kunt komen voor je srs operatie (met hulp van de producent). Wel was het nodig dat ze 25 kg af zou vallen (120 naar 95 kg). Kreeg een ‘personal trainer’, stopt met de trainingen omdat ze geen frisdrank mag drinken tijdens een training. Uiteindelijk door haar geringe gewichtverlies werd de srs geweigerd.
Na voor een tijdje ‘de-transitioned' (wat een woord) te zijn geweest gaat ze nu gender fluid (?) verder.
Tja ik krabte mij regelmatig achter de oren bij deze dame en bij vlagen irriteerde ik mij er lichtelijk aan.
Ook het einde was zeker bedenkelijk te noemen, maar overall vond ik het een leuk programma om te zien.