Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Nieuwsberichten
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Anon20180311 »

Transgenders zijn ook maar mensen, met hun eigen kunnen, zijn en mening.
Net zoals jij en ik. Niemand kiest trouwens om iemands rolmodel te zijn, daar kiest hij/zij zelf eventueel voor.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik sta ook net achter de politieke denkbeelden van mevrouw Jenner, maar vond het wel een verademing dat er weer eens een normaal mens naar voren trad als transgender. Dat was zo ongeveer sinds Wendy Carlos en Dee Palmer niet meer voorgekomen.
Irene
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Anon20180311 »

Zoals ik al hier eerder liet kennen, mijn rolmodel is : Prof. Politica Petra De Sutter.
Maar zij weet dat niet, en wil dat mss ook niet weten, laat staan mss zijn ( en dat is ook haar volle recht).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Nate_0 »

Irene_de_Vreede schreef:Ik sta ook net achter de politieke denkbeelden van mevrouw Jenner, maar vond het wel een verademing dat er weer eens een normaal mens naar voren trad als transgender. Dat was zo ongeveer sinds Wendy Carlos en Dee Palmer niet meer voorgekomen.
Definieer "normaal"?
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3663
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Irene_de_Vreede »

Nate_0 schreef:
Irene_de_Vreede schreef:Ik sta ook net achter de politieke denkbeelden van mevrouw Jenner, maar vond het wel een verademing dat er weer eens een normaal mens naar voren trad als transgender. Dat was zo ongeveer sinds Wendy Carlos en Dee Palmer niet meer voorgekomen.
Definieer "normaal"?
Ja daar heb je wel een punt ;)

Wat ik bedoelde en hoe ik haar heb ervaren is dat ze een heleboel dingen in aanloop naar haar transitie verwoordde die ik als herkenbaar heb ervaren in tegenstelling tot vele andere publieke transen, waar ik totaal geen herkenning in vond. Normaal is inderdaad behoorlijk subjectief in dit geheel.
Irene
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Caitlyn Jenner uitgejoeld na uitreiking LGBT Awards in Londen

Bericht door Nate_0 »

Fair enough! :D
meerdere zakken met zaagsel