Het kan altijd beter of anders

Nieuwsberichten
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Het kan altijd beter of anders

Bericht door Anon20180311 »

Frederique schreef:Ik heb vaker argumenten gehoord voor een M of een V op een pas, maar voor mij klopt het niet. Het blijft voor mij raar dat je je identiteit via je paspoort wilt bewijzen. Je bent wie je bent, ook zonder M of V in dat paspoort. Je lichaamsdelen maken je geen M of V. Je uiterlijk (nu al in Nederland en naar ik begrepen heb vanaf 2018 ook in België) ook niet. Wel je gevoel.

Je gevoel, wat ook aangeeft of (en zo ja welke) voetbalclub het beste is. Toch staat je voetbalclub, voor heel veel mensen onderdeel van hun identiteit, niet in hun paspoort. Je gevoel, dat ook aangeeft of (en zo ja welke) godsdienst het beste is. Voor heel veel gelovigen onderdeel van hun identiteit.Toch staat de godsdienst niet in je paspoort. Waarom geslacht dan wel? Er is voor mijn gevoel geen enkele reden om geslacht op te nemen in identiteitspapieren. Niemand heeft er wat aan, het is niet selecterend (bij problemen kijken ze naar je pasfoto en naar je naam, da's echt genoeg - je hebt daar geen geslachtsaanduiding bij nodig).

Dus helaas Nick, ik vrees dat we het weer niet eens zijn ;-)
Hoi Frederique,

Neen, ik zie graag mijn M op mijn pas. Veel liever dan mijn V, anders betaalde ik daar niet voor ( in mijn tijd nog via de rechtbank, dure grap). Als een mens zijn of haar gewenst geslacht niet meer duidelijk mag of kan maken, op een klein stukje papier! Waar zijn we dan mee bezig.

Trouwens mijn reactie ging hier over een persbericht ( streng maar rechtvaardig, wat de familie van Valerie, laat kennen of wil te kennen geven). Na de reactie van Samuel en Valerie :fpalm: .


Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Het kan altijd beter of anders

Bericht door Ender »

wat van gevangenisschap trouwens? voor mtf's *lijkt mij* niet zo erg om tussen de vrouwen opgesloten te zitten..
maar wat als je pre-op/pre-T ftm bent? en bij de mannen wordt ingedeeld? laat staan het seksuele gedeelte, ook kwa vechten en manual labour kom je tekort in het algemeen..
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Het kan altijd beter of anders

Bericht door Anon20180311 »

Ender schreef:wat van gevangenisschap trouwens? voor mtf's *lijkt mij* niet zo erg om tussen de vrouwen opgesloten te zitten..
maar wat als je pre-op/pre-T ftm bent? en bij de mannen wordt ingedeeld? laat staan het seksuele gedeelte, ook kwa vechten en manual labour kom je tekort in het algemeen..
Hihi Ender,

Gevangenschap staat volledig los der GD. En daar boven, als je kan stelen of vechten of wat dan ook als een" man" of "vrouw", dan ga je ook zitten ( voor Vlaanderen, brommen) als een man of vrouw.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Het kan altijd beter of anders

Bericht door Anon20180311 »

En als korte bijlage, ik denk niet dat veel lesbo's een MtF graag zullen zien komen in hun wereld ( dat is een wereld op zich). Een trans-man of FtM daarin tegen, neemt een stevige gast onder de arm ter bescherming en klaar is kees.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Het kan altijd beter of anders

Bericht door Anon20190501 »

Nick schreef:En als korte bijlage, ik denk niet dat veel lesbo's een MtF graag zullen zien komen in hun wereld ( dat is een wereld op zich). Een trans-man of FtM daarin tegen, neemt een stevige gast onder de arm ter bescherming en klaar is kees.

Grtz Nick ;)
WTF?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Het kan altijd beter of anders

Bericht door Anon20180311 »

Sigrid schreef:
Nick schreef:En als korte bijlage, ik denk niet dat veel lesbo's een MtF graag zullen zien komen in hun wereld ( dat is een wereld op zich). Een trans-man of FtM daarin tegen, neemt een stevige gast onder de arm ter bescherming en klaar is kees.

Grtz Nick ;)
WTF?
Hoi Sigrid,

Niet WTF, gewoon realiteit.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Het kan altijd beter of anders

Bericht door Anon20190501 »

Nick schreef:
Sigrid schreef:
Nick schreef:En als korte bijlage, ik denk niet dat veel lesbo's een MtF graag zullen zien komen in hun wereld ( dat is een wereld op zich). Een trans-man of FtM daarin tegen, neemt een stevige gast onder de arm ter bescherming en klaar is kees.

Grtz Nick ;)
WTF?
Hoi Sigrid,

Niet WTF, gewoon realiteit.

Grtz Nick ;)
Dan ben ik erg blij dat jouw realiteit niet de mijne is.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Het kan altijd beter of anders

Bericht door Anon20180311 »

Hihi Sigrid,

Blij voor u.
Moest jij dan om één of andere reden, brommen als MtF ?

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Het kan altijd beter of anders

Bericht door Anon20190122 »

Toch heeft Nick het nog niet zo verkeert!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Het kan altijd beter of anders

Bericht door Anon20180311 »

@ Frederique,

Als die wet erdoor komt, krijg ik dan mijn geld terug ?


Grtz Nick :pray:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .