leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Anon20180730 »

Kwam vandaag dit artikel tegen. tja.. voor wat 't waard is :?: https://nl.sott.net/article/4422-Leeft- ... koerier.nl
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Amy »

Hmm, ik vraag me af wat er nou zo moeilijk is voor die mensen aan "leven en laten leven". Waarom moeten ze ons zo dwars zitten, wat valt daar te halen of winnen ze daar mee?

Verder op zich wel grappig al die onzin die er in staat, best creatief I guess. :P
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Dieuwertje »

Is weer een lekker artikel. Wederom wordt weer die ene psycholoog aangehaald als dat is de waarheid. Dat daartegenover een enorm aantal psychologen staat die daar anders over denken wordt even niet genoemd. En natuurlijk zijn wij met onze 'agenda' de westerse wereld aan het omverwerpen.

Compleet onduidelijk ook wat de achtergrond van SOTT.net (en de Quantum Future Group) is. Op de site is daar niets over te vinden.

Maar goed, ik sta hier te praten voor eigen parochie. Duidelijk is wel dat we nog een eind te gaan hebben met acceptatie.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Anon20190501 »

"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Dieuwertje »

OK, dat is dan duidelijk, of toch niet. In ieder geval is het vreemd dat een artikel met zo veel beweringen die niet ondersteund worden in het artikel dan onder deze naam gepubliceerd kan en mag worden.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Anon20190501 »

Voor alle duidelijkheid: de linkjes die ik postte verwijzen naar "about us" informatie.

Mumbo jumbo dus.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Dieuwertje »

Sigrid schreef:Voor alle duidelijkheid: de linkjes die ik postte verwijzen naar "about us" informatie.
Was begrepen Sigrid. Naar die 'About us' was ik op zoek en ik had wel wat gevonden, maar wat ik daar las vond ik niet stroken met het artikel. Ik had dus iets van 'er moet meer zijn'.
Lise
Berichten: 629
Lid geworden op: 23 dec 2013, 00:25
Gender: Onzeker
Locatie: Utrecht

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Lise »

Ja, dit soort sites hebben allemaal hun eigen agenda. Allemaal dankzij het internet waar zowel links als rechts blogjes kan beginnen met pseudo-wetenschappelijk "nieuws" en "analyses".

Ik denk dat je als emancipatie-beweging wel moet uitkijken dat je niet door slaat. Zonder er meer van te weten, snap ik niet helemaal waarom een heel lesprogramma omgegooid moet worden en uiteindelijk een enorme rel ontstaat rond een 5-jarige die graag met meisjesspullen speelt. So what, dat lijkt me niet eens een transgenderkwestie. Ik bedoel, vijf jaar, daar ga je toch geen etiketje op plakken? Er zijn wel grotere kwesties om voor te vechten lijkt me.

Als ik lees dat een klein gedeelte van de zwarte beweging in de VS vindt dat blanke vrouwen geen oorringen meer zouden moeten mogen dragen, omdat dat nou eenmaal "black culture", dan gaat me dat te ver (ik vind oorringen juist supertof :)). Maar in tegenstelling tot bij de hele t-discussie, ben ik in die discussie opeens de boze meerderheid. Anyway, je moet het met zijn allen wel een beetje leuk houden, mensen de tijd geven te wennen aan dingen die veranderen, en elkaar vooral een beetje laten leven en elkaar niet zomaar jouw waarden opdringen. Dat geldt voor mij voor allebei de kanten, niet alleen voor de "daders".
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Anon20190122 »

Ik zie dit als de laatste stuiptrekkingen van een uitstervend soort!
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Anon20190501 »

tanisha schreef:Ik zie dit als de laatste stuiptrekkingen van een uitstervend soort!
Ik hoop het samen met jou.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)