leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Nieuwsberichten
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Amy »

Frederique schreef:Helaas zijn het geen laatste stuiptrekkingen van een uitstervend soort. McHugh is bekend in de Amerikaanse genderbeweging, hij is onderdeel van een aantal "onderzoekers" met een sterk Christelijke achtergrond die fel tegen transgenders is. Zijn onderzoek klopt wetenschappelijk gesproken niet, er zit (te) veel geld achter om dit soort geluiden toch te laten horen. Er is op de WPATH in Amsterdam een presentatie geweest over de situatie in de VS. Lees hier onder het kopje "De manier waarop onderzoek misbruikt wordt om transgenders te marginaliseren" van een samenvatting van die presentatie.
Er zit geld achter om die geluiden te laten horen zeg je. Ik vraag me af waarom, wat valt er te halen met dit? Weet je daar misschien meer over?
Frederique
Berichten: 170
Lid geworden op: 13 mei 2017, 19:56
Gender: Genderfluid

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Frederique »

Zwaar-Christelijke mensen geloven dat God mensen op de proef stelt, dat mensen daar mee akkoord mee moeten gaan en dat mensen dus maar moeten leren om te gaan met hun gevoelens, zonder daar aan toe te geven (want toegeven is zondig). En om die reden zijn ze tegen huwelijken door homo's, zijn ze tegen homo's die hand-in-hand lopen, zijn ze tegen transgenders die zich anders kleden dan hun geboortegeslacht, hormonen gebruiken of operaties doen. En om hun ideaalbeeld van de wereld kracht bij te zetten hebben ze TV-stations die hier een zwaar punt van maken, eigen onderzoekers die hun geluid laten horen, eigen fundraising acties om hier geld voor in te zamelen, eigen politici die zwaar lobbien om wetgeving in te voeren die het voor LHBT's moeilijk maakt. Het is groot - echt heel groot.
Disclaimer:
- wanneer ik het over Informed Consent heb, dan bedoel ik (tenzij expliciet anders aangegeven) dit model.

Meer uitleg op http://www.StopGatekeeping.nl en http://www.BetterAssumptions.nl .
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Amy »

Frederique schreef:Zwaar-Christelijke mensen geloven dat God mensen op de proef stelt, dat mensen daar mee akkoord mee moeten gaan en dat mensen dus maar moeten leren om te gaan met hun gevoelens, zonder daar aan toe te geven (want toegeven is zondig). En om die reden zijn ze tegen huwelijken door homo's, zijn ze tegen homo's die hand-in-hand lopen, zijn ze tegen transgenders die zich anders kleden dan hun geboortegeslacht, hormonen gebruiken of operaties doen. En om hun ideaalbeeld van de wereld kracht bij te zetten hebben ze TV-stations die hier een zwaar punt van maken, eigen onderzoekers die hun geluid laten horen, eigen fundraising acties om hier geld voor in te zamelen, eigen politici die zwaar lobbien om wetgeving in te voeren die het voor LHBT's moeilijk maakt. Het is groot - echt heel groot.
Duidelijk, dankje.

Vind het wel grappig dat ze dan lopen zeggen dat wij een mental disorder hebben terwijl het overduidelijk hun zijn waar bij er iets heel erg mis is in hun hoofd. Maar ja zie ze dat maar een wijs te maken. :P
Frederique
Berichten: 170
Lid geworden op: 13 mei 2017, 19:56
Gender: Genderfluid

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Frederique »

Tja, daar is nog geen DSM-code voor ;-)
Disclaimer:
- wanneer ik het over Informed Consent heb, dan bedoel ik (tenzij expliciet anders aangegeven) dit model.

Meer uitleg op http://www.StopGatekeeping.nl en http://www.BetterAssumptions.nl .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Anon20180311 »

Frederique schreef:Zwaar-Christelijke mensen geloven dat God mensen op de proef stelt, dat mensen daar mee akkoord mee moeten gaan en dat mensen dus maar moeten leren om te gaan met hun gevoelens, zonder daar aan toe te geven (want toegeven is zondig). En om die reden zijn ze tegen huwelijken door homo's, zijn ze tegen homo's die hand-in-hand lopen, zijn ze tegen transgenders die zich anders kleden dan hun geboortegeslacht, hormonen gebruiken of operaties doen. En om hun ideaalbeeld van de wereld kracht bij te zetten hebben ze TV-stations die hier een zwaar punt van maken, eigen onderzoekers die hun geluid laten horen, eigen fundraising acties om hier geld voor in te zamelen, eigen politici die zwaar lobbien om wetgeving in te voeren die het voor LHBT's moeilijk maakt. Het is groot - echt heel groot.
Hoi Frederique,

Weet je ook welk geloof daar niet tegen is ?

Grtz Nick ( ik wel ).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Anon20180730
Berichten: 1606
Lid geworden op: 21 dec 2013, 12:21
Gender: Transgender

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Anon20180730 »

en niet ver van me af.. mijn vr. partner geeft duidelijk aan dat ze (ook) bij me wil blijven omdat ik een xy chromosoom ben.. waar ze ooit mee getrouwd is. Ze zou nooit een lesbische relatie met een bio vrouw kunnen/willen hebben.. Tja.. wat moet ik daar nou weer mee? :roll:
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Amy »

Nick schreef:
Frederique schreef:Zwaar-Christelijke mensen geloven dat God mensen op de proef stelt, dat mensen daar mee akkoord mee moeten gaan en dat mensen dus maar moeten leren om te gaan met hun gevoelens, zonder daar aan toe te geven (want toegeven is zondig). En om die reden zijn ze tegen huwelijken door homo's, zijn ze tegen homo's die hand-in-hand lopen, zijn ze tegen transgenders die zich anders kleden dan hun geboortegeslacht, hormonen gebruiken of operaties doen. En om hun ideaalbeeld van de wereld kracht bij te zetten hebben ze TV-stations die hier een zwaar punt van maken, eigen onderzoekers die hun geluid laten horen, eigen fundraising acties om hier geld voor in te zamelen, eigen politici die zwaar lobbien om wetgeving in te voeren die het voor LHBT's moeilijk maakt. Het is groot - echt heel groot.
Hoi Frederique,

Weet je ook welk geloof daar niet tegen is ?

Grtz Nick ( ik wel ).
Zo ver ik weet zo'n beetje alle niet-abrahamitische geloven.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Amy,

En dat zijn ?

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Amy
Berichten: 714
Lid geworden op: 18 feb 2014, 20:37
Gender: Vrouw

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Amy »

Alle geloven die niet joods, christelijk, islam of daar van afgeleide zijn.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: leeft de genderactivist in een fantasiewereld?

Bericht door Anon20180311 »

En dat zijn ?

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .