Nieuwe chat! Zie dit topic.

Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Nieuwsberichten
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Alice schreef: 25 aug 2017, 21:32
Nick schreef: 24 aug 2017, 18:37De scooter = genderneutraal, net zoals de motor ( de veiligheid, laat ik hier in het midden) Er is geen verlengde in het verkeer,

alle andere vervoersmiddelen zijn gelukkig genderneutraal.
Genderneuraal? Zoek de verschillen.

Afbeelding
Hoi Alice,

Dat alles, is naar mijn mening : Persoonlijke smaak of keuze, Kleur, merk, enz,.... ( pimpen naar persoonlijkheid, gebruik, geslacht of zijn).
En dat, zie je meestal eerst in de kinderen slaapkamers ( stoere jongens of de roze meisjeskamer). Deze staat totaal los, van genderneutraal op de markt gebracht ( Jeetje, lelijk).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Mijn elektrische fiets, is een zwarte " Batavus Razer, dames" met lagestang.
Wie wil, kan deze opzoeken ( afbeelding). Jammer dat ze, deze een damesfiets noemen. Persoonlijk, verkies ik eerder unisex of genderneutraal.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Emma1981
Berichten: 105
Lid geworden op: 09 nov 2016, 23:41
Gender: Trans MtF

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Emma1981 »

herenfiets?, damesfiets? Vroeger('90-'00?) moest je altijd een omafiets hebben, want die waren stoer.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Nate_0 »

Oh dat was zeker nog wel tot 2008... En nu zijn het fietsen met zo'n kist voorop.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Ze vallen blijkbaar nog ( België) in de smaak. Mijn oude fiets, damesfiets werd onlangs vanop mijn eigen erf gestolen ( Merk Locomotief),
stoer en zwart van kleur ( Liet ik eerder kennen, op de chat) .

Grtz Nick :twisted:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .