Nieuwe chat! Zie dit topic.

Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Nieuwsberichten
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Ender,

Neemt dat, toch niet zo persoonlijk. Onlangs, gaf me iemand te kennen : O, jij bent uit de midden jaren zestig. Flowerpower, pace, enz,..... Ikke, watte ????

Tegen dat ik, persoonlijk wist wat een hippie was. Laat staan er eentje letterlijk ook herkende, waren we toch al, in de begin jaren zeventig ( dat waren dus, in mijn nog zeer jonge kindertijd, eerder al, de achtergebleven of overgebleven hippies). De hippietijd liep, grofweg van de 1960-1970 ( ik was in 1970, 6J. oud of jong ).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Sara »



Groetjes, Sneeuwvlokje
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20230219 »

Tja hoorde het bericht over die fiets aan, ik rij al 15 jaar een damesfiets, was het eerste wat ik als Lisa veranderde toen ik uit de kast kwam in 2003.
Zou echt niet meer aan een herenmodel moeten denken, vermoed ook dat ik na 2 keer opstappen op mijn plaat gaat daar ik die stang niet meer gewend ben.

Erg gelachen om dat oude filmpje van Celavita hahaha
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Sara,

Leuk filmpje ( beetje jammer, minder leuk beeldkwaliteit). Maar ja, dat was vroeger, wat wil je.

Of deze tegenhanger : " Goeiemorgen morgen :lol: ( 1971), baby-baby :| (1973), alles komt terug :shock: (2017) " Nicole en Hugo.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Stamppot

Bericht door Eva »

Van genderneutrale jongensfiets naar Cela Vita en baby-baby. Ik kan het niet meer volgen, eerlijk gezegd.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Re: Stamppot

Bericht door Marina1993 »

Eva schreef: 23 aug 2017, 17:38 Van genderneutrale jongensfiets naar Cela Vita en baby-baby. Ik kan het niet meer volgen, eerlijk gezegd.
Zoiets zei ik ook al :p
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Hihi,

Zoon van,....... en de herenfiets. Die dwaalde even af naar de maatwerkfiets. Dan kwam de koersfiets en dwaalde even af naar de generatie fietsers. Toen kwamen de generatienamen en dwaalden af naar Cela Vita :roll: .

En plots ! Daar was, de herenfiets dan toch terug ( Lisa) en ik dacht aan : Nicole en Hugo. 1971 Eurovisiesongfestival met " Goeiemorgen, morgen ", ging gelukkig niet door, doordat Nicole de geelzucht kreeg :lol: . 1973 Waren ze toch weer op Eurovisiesongfestival, met " Baby-baby" eindigden als laatsten :| . 2017 Zingen ze nu ! : " Alles komt terug". Dat, menen ze toch niet, echt :shock:. Yep, alles komt terug. De herenfiets weer, dankzij (Lisa).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Dus,

Zoon van,.........is transgender ( weinig reactie).
De herenfiets,........( reactie).

De beiden staan totaal los van elkaar, daar de herenfiets een pure niet ongevoelige ( het bewust of onbewust afdwalen) mannen traditie is.


De herenfiets :

Kent, natuurlijk ook zijn gemak. Je kunt hem overal tegen gooien: Bomen ( handig als je moet plassen), verlichtingspalen, enz,....... Het optillen, gaat eveneens gemakkelijker. Die gooi je zo, over of in de gracht en beek. Bij pech, draag je die gewoon op de schouder.

Je kunt er, sneller mee rijden ( gebogen, vangt o.a. veel minder wind). Ze worden zelden, door dames of jonge kinderen gestolen. Je kunt bij een praatje, op de hogestang rusten of er zelfs een zak aardappelen, zand of liefje op vervoeren.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Simpel vraagje:

Stel dat je, vroeger MtF of FtM Non-Op ( en Pre-Op) gewoon had kunnen kiezen, zonder vooroordelen of beoordelingen, Enz,.... ( pesten en uitgelachen). Voor de fiets met de lagestang of met de hogestang. Wat had jij gekozen ? En waarom ?

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
stella
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 jul 2017, 09:50
Gender: Vrouw
Locatie: Tilburg

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door stella »

Nick schreef: 24 aug 2017, 12:00 Simpel vraagje:

Stel dat je, vroeger MtF of FtM Non-Op ( en Pre-Op) gewoon had kunnen kiezen, zonder vooroordelen of beoordelingen, Enz,.... ( pesten en uitgelachen). Voor de fiets met de lagestang of met de hogestang. Wat had jij gekozen ? En waarom ?

Grtz Nick ;)
Lage stang, ik heb nooit kunnen wennen aan mijn been over het zadel heen zwaaien.