Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Nieuwsberichten
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Nate_0 »

Voor Marijn is het geen mannelijke trots, denk ik...
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef: 20 aug 2017, 15:03 Voor Marijn is het geen mannelijke trots, denk ik...
Hoi Nate,

Zoals ik al eerder hierboven te kennen gaf, maatwerk naar zijn of haar behoefte staat totaal los van de geslachtsfiets.

Schreef ik, dat het voor Marijn, mannelijke trots is ? Neen, en dat denk ik, dus ook totaal niet.
Ik heb het over de geslachtsfiets, en niet over de maatwerkfiets naar iemands eigen persoonlijke behoefte.


Back on-topic

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Nate_0 »

Maar, hoe realistisch denk jij dat een 'maatwerkfiets' kopen voor iemand is?
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef: 20 aug 2017, 21:36 Maar, hoe realistisch denk jij dat een 'maatwerkfiets' kopen voor iemand is?
Hoi Nate,

Nogmaals het gaat om de algemene heren en damesfiets, niet over maatwerk of aangepaste fietsen. En trouwens de algemene herenfiets is geen maatwerkfiets. Een herenfiets of damesfiets naar eigen behoefte = een maatwerkfiets.

En hoe realistisch : Even realistisch als maatwerkschoenen, als alle maatwerk, duur.

Maar nogmaals het gaat hier, om de gewone herenfiets, geen maatwerkfietsen. Denk maar aan de nodige driewielers, de fiets zonder trappers ( met handbediening), met extra lage stang, met extra groot frame ( Marijn hier b.v.), enz,........ Dit alles is maatwerk. Of een maatwerkfiets naar eigen behoefte, kunnen of zijn. Hier spreek je, opnieuw niet meer over de gewone herenfiets, maar over maatwerkfietsen ! ( back on-topic, graag).

Grtz Nick ;) ( hopelijk, is het deze keer duidelijk genoeg).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Marijn »

Mijn fiets was geen maatwerk, 65 is volgens mij gewoon de grootse reguliere framemaat. De fiets was in ieder geval gewoon op voorraad in de winkel toen ik ging kijken. Even voor de duidelijkheid.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Emma »

Zijn we niet een beetje veel te ver van het onderwerp afgedwaald?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Jer158 »

Emma schreef: 21 aug 2017, 16:56 Zijn we niet een beetje veel te ver van het onderwerp afgedwaald?
Hardly. Als TO zelf al begint over iets compleet anders dan de topictitel :lol:
Hung her from the branches of a mango tree
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Alice »

Het is een normaal Transgender gebruik om zo spoedig mogelijk van het oorspronkelijk onderwerp afwijken en de draad verder laat lopen over geheel iets anders.

Als O.P. heb ik die traditie iets doorbroken door gelijk al over een ander onderwerp in de eerste posting te plaatsen.

Gezien het aantal reacties voldeed het wel aan een behoefde om meningen te kunnen spuien.

Nog een van mij over ‘de fiets’,
Koersfiets = een speeltje voor babyboomers die je geluidloos je met hoge snelheid inhalen op het fietspad en als ze op gelijke hoogte met je zijn een luide schreeuw geven zodat je van schrik de macht over het stuur kwijt bent.
Die met x tallen gelijk op het fietspad racen waar ieder uit de weg moet gaan, die dwars de weg oversteken waarbij ze verwachten dat ieder voor ze stopt, die graag in pelotons het midden van een verkeersweg rijden met het liefst een auto voor (scouting?) in het midden (foerage?) en een achter als bezemwagen.zodat het achter komend verkeer niet kan passeren.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

Marijn schreef: 21 aug 2017, 15:34 Mijn fiets was geen maatwerk, 65 is volgens mij gewoon de grootse reguliere framemaat. De fiets was in ieder geval gewoon op voorraad in de winkel toen ik ging kijken. Even voor de duidelijkheid.
Hoi Marijn,

Bedankt voor de duidelijkheid ( dacht ik, maar was niet zeker). De fiets ( damesfiets, zit nu reeds op 61 ) en zal in de toekomst zeker nog groeien :D . Wie weet, is je volgende nieuwe fiets, eentje met een lage stang.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Dochter van Angelina en Brad wordt straks een jongen

Bericht door Anon20180311 »

@ Alice,

Idd, nog zo iets. Koersen in het verkeer ( de koersfiets). En dan komen ze, in de zone 30, en er gaat een bordje :oops: flikkeren, " Te snel, je rijdt 42 " :o .

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Plaats reactie