Het VGK Forum,........Down ??

Nieuwsberichten
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Het VGK Forum,........Down ??

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen ( Ter kennis en eveneens een vraagje ?),

Aan alle mensen, die het VGK ( Vlaamse genderkring ) forum kennen of kenden. Deze is, sinds korte tijd, volledig buitengebruik. Wat ik persoonlijk :cry: , bijzonder jammer vind, daar het een enorme schat aan diverse info en waarde nalaat.

Die nu dus, totaal onbereikbaar is. En mss zelfs, in de toekomst gewoon totaal verloren zal gaan. Wat toch zeer jammer is. Niet alleen voor de trans-vrouwen onder ons, maar zeker voor de trans-mannen ( O.a, de arm-phallo volledige operatie te lezen, bovenbeen- volledige operatie te lezen, buik-phallo operatie, de meta-operatie, hormonen, enz,......... Idem omgekeerd).

Jammer genoeg, vernam ik persoonlijk, nog steeds niets van het VGK :cry: ( over de huidige situatie van het VGK forum). Bij deze, mijn vraagje : Als er hier eventueel mensen zijn, die meer weten over het VGK forum. Laat het dan a.u.b. kennen of weten ( eventueel via PB).

Ps. Ik hoop, dat Emma, Eva en Ender, de plaatsing van dit berichtje, me niet kwalijk zullen nemen ( Daar het toch, over een ander en Vlaams-forum gaat ).

Bij deze, alvast iedereen bedankt.
Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1427
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Het VGK Forum,........Down ??

Bericht door Alice »

Waarschijnlijk een programmeer foutje. pagina links werken wel.
Even vragen aan de
[email protected]
http://www.vlaamsegenderkring.be/VGK/contact.html
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Het VGK Forum,........Down ??

Bericht door Anon20180311 »

Alice schreef: 30 aug 2017, 13:08 Waarschijnlijk een programmeer foutje. pagina links werken wel.
Even vragen aan de
[email protected]
http://www.vlaamsegenderkring.be/VGK/contact.html
Hoi Alice,

Deden we, ( Reageerde, trouwens niet alleen ) eerder al.
Ik persoonlijk op 14/08/2017 :cry: . Aan de beiden en zelfs, ook via een persoonlijke e-mail, tevergeefs .

:hug2: Bedankt voor je reactie.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Het VGK Forum,........Down ??

Bericht door Emma »

Ik heb het vermoeden dat de forumsoftware sinds 2007 niet meer is bijgewerkt, en de provider een kleine wijziging (upgrade?)heeft doorgevoerd op de database server, waardoor het nu gewoon niet meer werkt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Het VGK Forum,........Down ??

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Emma,

Als deze klopt, jeetje het lag al, in een zware coma en nu nog dit eventueel. Maar ik hoop, dat je van harte, :hug2: gelijk hebt.


Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Het VGK Forum,........Down ??

Bericht door Emma »

Ik ga niet actief contact opnemen, zoals jij al wel gedaan hebt. Maar mocht je contact krijgen en men er niet aan toe komen of niet weten hoe het moet worden opgelost, zeg dan dat ik wel wil helpen...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Het VGK Forum,........Down ??

Bericht door Anon20180311 »

Wat lief van je Emma, Thx :hug: :wship: :hug:
Zal ik zeker doen ( als ik tenminste, op één of andere manier contact kan krijgen).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .