Nieuwe chat! Zie dit topic.

Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Nate_0 »

Dat is juist het punt, Nick. Dit is niet iets om iemand op te veroordelen. Zij heeft een keuze gemaakt die voor haar werkt, en daar mee is het plaatje af. Ik mag er van uit gaan dat de gemiddelde medemens toch echt wel door heeft dat dit echt niet iets is wat alle transgenders doen.

En the Sun is een ordinair roddelblad.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20180311 »

Ender schreef: 10 sep 2017, 22:10 ik vind het eigenlijk wel een geniaal idee. als je niet de centen hebt, en geen zin hebt / het geen optie is om x aantal jaar te sparen, en je denkt zo over je lichaam.. waarom niet? ik vind het wel kwetsend dat Nick doet alsof een SRS hetzelfde is als een plasmaTV te kopen.. hij als geen ander zou moeten weten dat dit zo'n ingrijpende operatie is, en dat het zo'n verbetering van leven (zou kunnen) geven, dat wil je niet uitstellen.. hij zou als geen ander moeten weten dat voor (binaire) TGs je NU in je wenselijke geslacht wil leven.. zo redenerend snap ik de gedachtegang van deze vrouw wel.
Hoi Ender,

Mijn v.b. van de plasma TV kopen met eerdere maagdelijkheid, sloeg op het feit: Dat indien ze, geen enkele andere optie had om haar operatie te betalen. Ze mss wat eerder aan betaal-seks had moeten denken ( En sparen !).

Zo kon ze mss, nu haar nieuwe maagdelijkheid, van dit alles besparen en alles rustig laten genezen. Trouwens, dat zal wel een zeer dure wip worden, ontmaagden (kan :o ) maar één keer.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Nate_0 »

Je snapt dat het hele punt IS dat ze haar maagdelijkheid verliest, hè? Daar wordt veel meer voor betaald van voor prostitutie.

Ik vind je argumenten hier trouwens echt ontzettend bizar. Haar maagdelijkheid is zo belangrijk dat ze om te sparen maar voor haar SRS de prostitutie in had moeten gaan?
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef: 11 sep 2017, 10:22

En the Sun is een ordinair roddelblad.
Hoi Nate,

Idd. en die toch, veel gelezen is. Mss, koos ze juist daarom, o.a. The Sun.

Grtz Nick ;) ( Beter ( Prostitutie) ervoor, met iets dat ongewenst is, dan erna met iets wat je zeer dierbaar is).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Ylse
Berichten: 757
Lid geworden op: 30 aug 2015, 20:39
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Oosterstreek (Friesland)

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Ylse »

Wat maken sommige mensen zich druk over seks? Het is heel natuurlijk en zolang het gebeurd tussen twee (of meer) volwassen personen met ieders goedbevinden is er niks aan de hand en hoeft niemand zich er druk over te maken.

In de kink community hebben ze een gezegde "Your Kink Is Not My Kink But Your Kink Is Ok"

Kunnen we nu ophouden mensen te veroordelen over hoe ze hun seksleven in willen richten?
Als zij haar maagdelijkheid aan de hoogst biedende wil verkopen dan is dat Ok, ik zou het niet doen, maar het is Ok. (Er is ook nog eens zoiets als vraag en aanbod)
All changes;
even the most longed for,
have their melancholy;
for what we leave behind us is a part of ourselves;
we must die to one life before we can enter another.

Anatole France
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20180311 »

Ylse schreef: 11 sep 2017, 13:44 Wat maken sommige mensen zich druk over seks? Het is heel natuurlijk en zolang het gebeurd tussen twee (of meer) volwassen personen met ieders goedbevinden is er niks aan de hand en hoeft niemand zich er druk over te maken.

In de kink community hebben ze een gezegde "Your Kink Is Not My Kink But Your Kink Is Ok"

Kunnen we nu ophouden mensen te veroordelen over hoe ze hun seksleven in willen richten?
Als zij haar maagdelijkheid aan de hoogst biedende wil verkopen dan is dat Ok, ik zou het niet doen, maar het is Ok. (Er is ook nog eens zoiets als vraag en aanbod)
Hoi Ylse,

Klopt als een bus. Maar, laat het ( Gekozen seksleven) dan niet uitstalen, alsof het een verplichting of noodzaak is om je geslachtoperatie te betalen. Dat, vind ik niet oké.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Nate_0 »

Het is niet zo vreemd dat ze het de publiciteit in gooit. Meer aandacht = meer mensen die er van op de hoogte zijn = meer bieders. Pure marktwerking/reclame. Daarnaast doe je weer aannames die wellicht helemaal niet kloppen. (De zorg die de NHS biedt is wel gratis, maar er zijn ook privéklinieken in Engeland die dat níet zijn).

Ik vind het ook nog steeds een rare opmerking van je dat ze beter de prostitutie in had kunnen gaan pre-SRS. Maagdelijkheid (of het verlies daarvan) is niet een heilig concept voor iedereen, en zeggen dat seks met je pre-SRS geslachtsorgaan beter zou zijn omdat je dat toch kwijt raakt klinkt mij toch als "seks is iets dat vies is" in de oren.

Verder ben ik het eensch met Ylse.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20180311 »

Nate_0 schreef: 11 sep 2017, 17:14 Het is niet zo vreemd dat ze het de publiciteit in gooit. Meer aandacht = meer mensen die er van op de hoogte zijn = meer bieders. Pure marktwerking/reclame. Daarnaast doe je weer aannames die wellicht helemaal niet kloppen. (De zorg die de NHS biedt is wel gratis, maar er zijn ook privéklinieken in Engeland die dat níet zijn).

Ik vind het ook nog steeds een rare opmerking van je dat ze beter de prostitutie in had kunnen gaan pre-SRS. Maagdelijkheid (of het verlies daarvan) is niet een heilig concept voor iedereen, en zeggen dat seks met je pre-SRS geslachtsorgaan beter zou zijn omdat je dat toch kwijt raakt klinkt mij toch als "seks is iets dat vies is" in de oren.

Verder ben ik het eensch met Ylse.
Hoi Nate,

Idd pure marktwerking. En ik las trouwens , niets over een privékliniek, medische problemen of het buitenland.

Seks, is helemaal niet vies ( integendeel zelfs, I :hbeat: seks. Juist daarom, waarom wachten ? ). En seks, of de verkoop van je nieuwe maagdelijkheid, als enige betaal -optie zien. Voor je zo gewenste, dierbare geslachtsoperatie. Dat klinkt bij mij, als trans-gender een beetje vreemd ( Ver van heilig), terwijl het eventueel volledig gratis kan !.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Eva »

Alle aspecten van dit onderwerp lijken nu wel voldoende uitgediept. Het onderwerp wordt gesloten.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)