Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Nieuwsberichten
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Alice »

Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20180311 »

Alice schreef: 07 sep 2017, 11:41 "Seks zal ongelofelijk zijn": transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

https://www.thesun.co.uk/news/4398219/a ... operation/
https://www.youtube.com/channel/UCG4XhB ... 1UgvdYBIjQ
https://www.instagram.com/lilarosetheprecious/
Hoi Alice,

Wat geeft de verkoop van iemands maagdelijkheid, te maken met GD ( Transgender-zijnde) ?

Dat ze haar nieuwe "maagdelijkheid" verkoopt om haar operatie te betalen !. Ja, mss verkocht ze haar eerdere, oude "maagdelijkheid" voor een " flat-screen TV " . En nu haar nieuwe " maagdelijkheid" om haar operatie te betalen. Mss, is dit haar manier van leven en rondkomen hé.

Om je maagdelijkheid te verkopen : Moet men, trouwens geen transgender zijn. Dat is een persoonlijke keuze. Alleen, kan men indien persoonlijk gewenst: Als transgender, die eventueel :dance: 2X verkopen hé. Ik denk trouwens, dat veel cis-mensen ( In het milieu, hiervan alleen maar kunnen dromen).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20190501 »

Nick,

Je (ver)oordeelt wel erg snel en ik vind je bericht op zijn zachtst gezegd bijzonder tactloos.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20180311 »

Sigrid schreef: 08 sep 2017, 11:58 Nick,

Je (ver)oordeelt wel erg snel en ik vind je bericht op zijn zachtst gezegd bijzonder tactloos.
Mss, Sigrid.

Maar, wat is dan u persoonlijke tactvolle mening ? ( Jij, veroordeelt nu namelijk mijn mening, zonder één enkel argument).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Alice »

Nick schreef: 08 sep 2017, 11:06 Hoi Alice,
Wat geeft de verkoop van iemands maagdelijkheid, te maken met GD ( Transgender-zijnde) ?
Wat zou je zelf denken?

En als je de vraag stelt of dit nieuwtje enige betekenis heeft.
Niets gewoon een nieuwtje uit de transgender wereld.
Ieder mag zelf weten wat die er van vind.
Misschien brengt het iemand op een idee, je weet maar nooit.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20180311 »

Hoi Alice,

Wat zou je zelf denken ?

Niet erg tactvol ( Discreet, fijngevoelig) van haar ( Maar wel, een mooie meid. Zal geen probleem zijn, denk ik).
Gelukkig betalen niet alle trans-genders, hun operatie op deze manier.
O.a. Ik zeker niet. Na al die jaren, eindelijk jezelf een beetje kunnen en mogen zijn en dan jezelf, zomaar verkopen om wat geld :hand: ( Bleef persoonlijk, dan nog liever, zoals ik was).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Nate_0 »

Het is niet "zomaar", hè? Zonder het geld kan ze de operatie niet financieren. Dat staat los van discretie en fijngevoeligheid (hoewel ik het vergelijk van een SRS met de aankoop van een flatscreen tv nou niet bepaald fijngevoelig zou noemen), en ik wil eigenlijk niet weten hoe het is als er iets tussen je benen bungelt wat er niet hoort maar wel zichtbaar/voelbaar/etc. is, en géén geld hebben om er iets aan te doen.
meerdere zakken met zaagsel
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Jer158 »

Overigens is deze vrouw een EU burger wonende in het VK. Dat betekent dat SRS na diagnose e.d. door de staat betaald wordt. Het zou kunnen dat de wachttijden daarvoor te lang zijn voor haar en ze daarom privé wil gaan, maar dat is niet duidelijk uit het verhaal.
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Anon20190501 »

Jer158 schreef: 09 sep 2017, 21:29 Overigens is deze vrouw een EU burger wonende in het VK. Dat betekent dat SRS na diagnose e.d. door de staat betaald wordt.
Wanneer dat klopt, dan moet ik mijn mening over de gezondheidszorg in de UK tenminste gedeeltelijk bijstellen. Dan is dat alvast beter geregeld in de UK dan in BE (waar je een substantieel deel zelf moet betalen).
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Transvrouw verkoopt 'nieuwe maagdelijkheid' om operatie te betalen.

Bericht door Alice »

Als inwoner van UK kun je recht hebben algemene gezondheidszorg, NHS.

Het kan zijn dat zij de wachttijden voor een srs geregeld door de NHS wat te lang vind, 1-2 jaar, en zich wil laten behandelen door een privé chirurg en daar zijn £££ voor nodig. Het kan ook zij dat zij buiten het UK haar srs wil laten doen en daar zijn €€€ of $$$ voor nodig.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Gesloten