Twaalfjarige transgender bedacht zich na 2 jaar en wil weer jongen worden

Nieuwsberichten
Marina1993
Berichten: 242
Lid geworden op: 26 mar 2012, 13:33
Gender: Intersekse vrouw

Twaalfjarige transgender bedacht zich na 2 jaar en wil weer jongen worden

Bericht door Marina1993 »

Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Twaalfjarige transgender bedacht zich na 2 jaar en wil weer jongen worden

Bericht door Jer158 »

Dat is inderdaad wel opmerkelijk. Niet dat een kind zich bedenkt (want volgens het VU besluit 80% van de kinderen die bij hen in behandeling gaan alsnog de transitie niet door te zetten), maar wel dat een kind van 12 in Australië HRT heeft mogen starten. In Australië moet een kind namelijk via de rechter om überhaupt HRT te krijgen (en tot 4 jaar geleden ook om puberteitsremmers te krijgen). Het verbaast mij dat ze in een land waar de regels zo strikt lijken te zijn HRT voorschrijven aan een 12-jarige.

Moet die docu maar eens opzoeken.
Hung her from the branches of a mango tree
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Twaalfjarige transgender bedacht zich na 2 jaar en wil weer jongen worden

Bericht door Anon20230219 »

Tja ik vind 12 jaar voor HRT wel heel erg snel, zou er niet aan moeten denken persoonlijk weer als volledig man te gaan leven..
Maar ga de docu ook op zoeken of als mensen hem al gevonden hebben dan mogen ze een linkje plaatsen :)
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Twaalfjarige transgender bedacht zich na 2 jaar en wil weer jongen worden

Bericht door Citizen Erased »

De "spectaculaire" trailer is hier te vinden:
http://www.independent.co.uk/life-style ... 33741.html

Twaalf jaar vind ik in alle gevallen te jong voor HRT, je bent dan amper begonnen aan de puberteit en begint net aan eigen inzichten te ontwikkelen die los staan van pappie-mammie.. maw je kunt beter iets te laat zijn dan iets te vroeg.

Overigens erg spijtig dat deze jongen wat betreft deelname aan een TV-format als deze niet in bescherming wordt genomen (ouders of de zender zelf).. het moet natuurlijk nog in z'n geheel uitgezonden worden, maar de sensatielust druipt er alvast van af. Met naam en toenaam wordt hij vermeld, ongelofelijk.
En je kunt je ook afvragen of het handig is dan nu al gelijk een operatie te ondergaan voor het verwijderen van borstweefsel..
Laatst gewijzigd door Citizen Erased op 07 sep 2017, 19:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Twaalfjarige transgender bedacht zich na 2 jaar en wil weer jongen worden

Bericht door Alice »

Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Twaalfjarige transgender bedacht zich na 2 jaar en wil weer jongen worden

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Ik stel me alleen de vraag ? Wat men, in godsnaam met dit verhaal nu wil bereiken of bewijzen ?
Elke dag laten volwassen mensen, bepaalde keuzes ongedaan maken : Borstvergroting, maagverkleining, tatoeages, piercing, enz,.........in alle discretie.

En ja, veel volwassen mensen, kennen achteraf soms veel spijt. Een kind van twaalf jaar, achteraf minder ?.

Mss. of is gewoon, omdat die jammer genoeg transgender is ? Beetje, jacht op grof wild ? Of, om alle gekheid op een stokje te kunnen plaatsen ( Zie je wel, het zit gewoon in hun kopje) ?. Of was het eerder, een spijtige over-diagnose. Zoals tegenwoordig, vaak met ADHD ( Het snel, snel relatine, voorschrijven).

Was ik ouder van dat kind, dan eiste ik volledige discretie. In het belang van mijn kind. Omdat, het lijden van een kind : Geen, wansmakkelijke goedkope sensatie koopwaar is. Laat staan, er één mag zijn.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Twaalfjarige transgender bedacht zich na 2 jaar en wil weer jongen worden

Bericht door Emma »

Het verhaal is gewoon sensatie natuurlijk. Maar uiteindelijk blijkt hij geen andere HRT gekregen te hebben dan puberteitsremmers. Althans, officieel. Mams vond het nodig haar zoon een handje te helpen door hem vast oestrogenen te geven. Dat is geen HRT, dat is kindermishandeling.

En dat doet de vraag opborrelen: met de bredere kennis bij het grote publiek over transseksualiteit, zou het ook een verzonnen "ziekte"beeld kunnen worden bij Munchhausen By Proxy-patiënten?
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Twaalfjarige transgender bedacht zich na 2 jaar en wil weer jongen worden

Bericht door Anon20230219 »

Zag er juist over Munchhausen by Proxy bij een 1 vandaag reportage, daar spookte dit verhaal ook door mijn hoofd.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Twaalfjarige transgender bedacht zich na 2 jaar en wil weer jongen worden

Bericht door Anon20180311 »

Emma schreef: 11 sep 2017, 06:44 Het verhaal is gewoon sensatie natuurlijk. Maar uiteindelijk blijkt hij geen andere HRT gekregen te hebben dan puberteitsremmers. Althans, officieel. Mams vond het nodig haar zoon een handje te helpen door hem vast oestrogenen te geven. Dat is geen HRT, dat is kindermishandeling.

En dat doet de vraag opborrelen: met de bredere kennis bij het grote publiek over transseksualiteit, zou het ook een verzonnen "ziekte"beeld kunnen worden bij Munchhausen By Proxy-patiënten?
Hoi Emma,

Dus toch, een wansmakkelijke, goedkope sensatie. Ik heb medelijden, met dat( twaalfjarig) kind .

Grtz Nick :( ( Verzonnen of niet, hopelijk is het een volledig verzonnen verhaal).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Twaalfjarige transgender bedacht zich na 2 jaar en wil weer jongen worden

Bericht door Emma »

Het past bij het vermoeden dat ik heb dat vooral die moeder niet helemaal goed snik is...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Plaats reactie