T-Nederland.tv

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

T-Nederland.tv

Bericht door Emma »

@Eva en ik zijn heeeeeel voorzichtig begonnen met een Youtube kanaal. Dit alles onder het motto van Pippi Langkous: Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan!

De laatste tijd hebben we een paar keer het gevoel gehad dat we iets moesten doen op Youtube. Bijvoorbeeld een item over wie er nu op 'genderneutraal' zit te wachten, en waarom, of een item over De Gelderlander. Die twee kansen hebben we al gemist...

Voor iemand met 30 minuten Adobe Premiere en After Effects ervaring vind ik het meevallen, met een wat professioneler oog bekeken is het natuurlijk allerbelabberdst. Maar oefening baart kunst en als we maar genoeg oefenen gaat het er wel beter uit zien. Of we geven de moed gewoon op. Alleen zit dat laatste niet zo in onze genen.

Via deze link kom je altijd op het kanaal: https://t-nederland.tv/
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: T-Nederland.tv

Bericht door Anon20190501 »

Mag ik een indiscrete vraag stellen?
Doet er niet toe, ik doe het toch: Hebben jullie nog een leven buiten alle T-initiatieven? Waar haal je in xxxsnaam de energie vandaan? ;-)
I.i.g. Chapeau!
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6816
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Nederland.tv

Bericht door Eva »

Dit is - schat ik - ongeveer 40 procent van wat we als vrijwilligers doen, Sigrid. Daarnaast zijn we nog respectievelijk voorzitter en secretaris van een heel actieve afdeling van een politieke partij, waarvan de naam er hier absoluut niet toe doet.

We hebben een beetje hekel aan verveling :D

En dank je wel ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: T-Nederland.tv

Bericht door Marijn »

Leuk filmpje. Griethausen, dat kende ik nog niet (en toch heel vaak in Kleve geweest.)
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Anne V
Berichten: 368
Lid geworden op: 21 mei 2016, 00:01
Gender: Transgender

Re: T-Nederland.tv

Bericht door Anne V »

Ahh - daarom waren jullie zaterdag al weer zo snel weg.
Wacht op de volgende.
Hou ze wel lekker kort.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8018
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: T-Nederland.tv

Bericht door Emma »

We wilden inderdaad oefenen... maar we waren ook gewoon aan ontspanning toe na 4 dagen T-zaken. Woensdag Coming Out Day en besloten praatgroep, donderdag voorlichting en standje bj VUmc, vrijdagavond T-Amersfoort en zaterdag workshop bij Buiten de Binary. Het was wel even genoeg...
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: T-Nederland.tv

Bericht door Anon20180311 »

Sigrid schreef: 16 okt 2017, 10:12 Mag ik een indiscrete vraag stellen?
Doet er niet toe, ik doe het toch: Hebben jullie nog een leven buiten alle T-initiatieven? Waar haal je in xxxsnaam de energie vandaan? ;-)
I.i.g. Chapeau!

Hoi Sigrid,

T ben je altijd en overal ( Dat is je leven, dat ben je) , als je durft openbaar T te zijn. En geloof me, tijd zat, soms tekort ( Bewust/onbewust) voor T-initiatieven als je, T bent .

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Lau92
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 jul 2017, 23:28
Gender: Genderfluid
Locatie: Drenthe

Re: T-Nederland.tv

Bericht door Lau92 »

Nick schreef: 25 okt 2017, 11:13 Hoi Sigrid,

T ben je altijd en overal ( Dat is je leven, dat ben je) , als je durft openbaar T te zijn. En geloof me, tijd zat, soms tekort ( Bewust/onbewust) voor T-initiatieven als je, T bent .

Grtz Nick ;)
Bedoelt Sigrid niet meer wat ze buiten de initiatieven etc doen? Dus niet zozeer het T zijn zelf, maar acceptatie etc bevorderen? Kan natuurlijk los van elkaar staan, ik heb bijv een bepaalde geaardheid, maar ben niet direct activist daarin. Tenminste, zo interpreteer ik Sigrid :)
Can we be just who we are?
Doesn't matter if the road is far
'Cause there are no regrets and there is no stress
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: T-Nederland.tv

Bericht door Anon20190501 »

Lau92 schreef: 25 okt 2017, 23:36 Tenminste, zo interpreteer ik Sigrid :)
Klopt, dat bedoelde ik inderdaad.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: T-Nederland.tv

Bericht door Anon20180311 »

Lau92 schreef: 25 okt 2017, 23:36
Nick schreef: 25 okt 2017, 11:13 Hoi Sigrid,

T ben je altijd en overal ( Dat is je leven, dat ben je) , als je durft openbaar T te zijn. En geloof me, tijd zat, soms tekort ( Bewust/onbewust) voor T-initiatieven als je, T bent .

Grtz Nick ;)
Bedoelt Sigrid niet meer wat ze buiten de initiatieven etc doen? Dus niet zozeer het T zijn zelf, maar acceptatie etc bevorderen? Kan natuurlijk los van elkaar staan, ik heb bijv een bepaalde geaardheid, maar ben niet direct activist daarin. Tenminste, zo interpreteer ik Sigrid :)
Hoi Lau,

Niet direct activist = gelijk aan onbewust ( Opkomen voor jezelf, je zijn, je geaardheid, ongenoegen laten kennen, ervaringen, enz,....).
En dat doen we allemaal. Bepaalde mensen onder ons, gaan gelukkig :hug: bewust daarmee een stapje verder.

Grtz Nick ( Ps. bewust of onbewust opkomen, omdat ieder mens, een mens is. Ongeacht, ras, geaardheid, stand, opleiding, enz.... dat is de aard van het beestje. Schoonheid der mens zijnde).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .