De eerste transgender van België

Nieuwsberichten
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: De eerste transgender van België

Bericht door Anon20190122 »

Ender schreef: 25 nov 2017, 19:06 Nick ik snap niet waarom je Sigrid en Cher hierop aanvalt? Ik vond het iig interessant om te lezen, geeft een kijkje in hoe het vroeger was. En het is duidelijk relevant en in het juiste subforum geplaatst.
Tja en als je hier eens verteld hoe het vroeger was wordt je er op aangevallen en is er wel weer iemand die vertelt dat het niet zo is of dat het allemaal wel weer meeviel.
wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Re: De eerste transgender van België

Bericht door wiggeltje »

Zeker een leuk stukje om te lezen. Alhoewel ik de tekst "eerste transgender van België" niet kan geloven, want er zijn er vast en zeker wel vele meerderen vooraf gegaan. Zij zegt ook dat het geen hype is en van alle tijden. Wel klopt het dat zij een pionier in haar tijd was als een transgender die er vooruit kwam in een medisch wetenschappelijk tijdperk wanneer het gebruiken van hormonen bestonden.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: De eerste transgender van België

Bericht door Anon20180311 »

Cher schreef: 29 nov 2017, 22:40
Nick schreef: 29 nov 2017, 19:25
Ender schreef: 25 nov 2017, 19:06 Nick ik snap niet waarom je Sigrid en Cher hierop aanvalt? Ik vond het iig interessant om te lezen, geeft een kijkje in hoe het vroeger was. En het is duidelijk relevant en in het juiste subforum geplaatst.
Hoi Ender,

Ik val niemand aan, zowel ik als Cher ( En meerderen hier op het forum, weten maar al te goed, hoe het vroeger was).

Grtz Nick ;)
Nick wat jij vind moet je zelf weten maar reageer niet alsof ik het met je eens ben.... Dat zijn jouw woorden maar zeker niet de mijne!

Corinne begon met hrt begin jaren 60, en ging naar Casablanca voor haar srs in 1970 :wship:
Dus das toch echt wel een heel ander verhaal!

Corinne is nu 81 jaar, wat heb ik een respect voor haar en haar "vriendinnen" die allemaal te zien zijn in de documentaire I am a woman now.

Ga haar boek zeker kopen en lezen, weet zeker dat haar boek heel veel mensen kan helpen :hug:
Hoi Cher, Zoals ik liet kennen iedereen kent zijn of haar verhaal. De jonge transen van nu , zijn de oude van morgen.

Grtz Nick ( Leef in het heden, en geniet van de betere tijden met volle teugen dan, dat het vroeger was. En hopelijk komt vroeger niet meer terug :( . Daar vechten we met zijn allen voor, toch !. En dat mag ook eens gezecht worden ) .
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: De eerste transgender van België

Bericht door Anon20180311 »

Als korte bijlage,

De eerste trans die iets deed in België ( Voor alle transen na hem), was Danny Devriendt ( Trans-man). Hij richtte, als pionier de Vlaamse genderstichting op ( De Mobo, voor UZ Gent en dergelijke) :wship: .

Grtz Nick :wship: :hug2:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Plaats reactie