Kan de zorg voor transgenders beter? Dit is je kans om een bijdrage aan betere zorg te leveren. Doe mee en vul de vragenlijst “Ervaringen en behoeften in de transgenderzorg” in!

Zie dit bericht voor een toelichting en de vragenlijst.

Doen!

Merry Christmas and Happy Newyear

Nieuwsberichten, vraag & aanbod (NIET commercieel!)
Nick

Re: Merry Christmas and Happy Newyear

Bericht door Nick » 21 dec 2017, 12:10

Hoi iedereen,

Kerst is voor mij even stilstaan, bij de mensen die het veel slechter hebben dan ik.

De eenzaamheid, om welke reden dan ook ( Oud, arm, trans, ziek, enz,.......) En het durven zien hoe rijk je eigenlijk zelf bent ( Los van je geld), maar aan het nog iemand mogen/kunnen zijn, familie, vrienden, contacten, enz,...........Door armoede of ouderdom of het anders-zijnde, valt het menselijk nodige waardig contact, vaak jammer genoeg om welke reden dan ook weg. Terwijl, we allemaal oud, arm, ziek, enz,..... kunnen en zullen eventueel worden ( Hopelijk zeker oud).

Ik wens iedereen een warme kerst toe, want ieder mens en dier ( Leven) verdiend een beetje warmte, liefde, maar vooral een beetje respect .

Grtz Nick :hug2: ( Ons dagelijks leven, kennen we vooral onder de kadavers ( Meubelen, kledij, alles wat we kennen kende ooit een leven). En dat, is ................
3 x
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .

Hilde

Bericht door Hilde » 24 dec 2017, 22:13

Prettige feestdagen allemaal :)
1 x
Iä! Iä! Cthulhu fhtagn! Ph'nglui mglw'nfah Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn!

Jennifer84

Bericht door Jennifer84 » 24 dec 2017, 23:51

Mooi gezegd Nick.

Fijne feestdagen allemaal
1 x
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.

Luuk

Bericht door Luuk » 25 dec 2017, 14:24

Fijne feestdagen :)
1 x

Nick

Bericht door Nick » 26 dec 2017, 10:52

Hoi iedereen,

Het was de mooiste kerstavond die ik kende. Vol lichtjes ( Massa lichtjes !) en plots om 22.30h, :dance: een tocht door het donker, stoompanne :lol: .

Zo'n kleine 2h, :hbeat: :wship: :hbeat: , met kaarsjes, haardvuur en zaklampen ( Vooral via de gsm) en spookverhalen. I :hbeat: it.

Grtz Nick :hug2:
1 x
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .

Nick

Bericht door Nick » 27 dec 2017, 11:03

Sorry, rrrr vergeten in stroompanne.

Grtz Nick ;)
0 x

Plaats reactie