NIEUWSFLASH: Janine schrijft haar 500e berichtje

Nieuwsberichten
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: NIEUWSFLASH: Janine schrijft haar 500e berichtje

Bericht door janine2363 »

Benjamin schreef: 22 jan 2018, 15:15 Een leven in de breedte. Het uitspinnen, uitrekken, vertragen en daarmee vergroten van de werkelijkheid, omdat verlengen nu eenmaal niet gaat. ¨Er was een duizelingwekkend bestaan mogelijk – niet ‘in de lengte’, zoals we gewend waren, maar in de breedte, waar alles sneller verliep, meer in beweging was, geen aardse tijd verloren ging: waar alle gebeurtenissen zich gelijktijdig afspeelden, in plaats van elkaar tijdrovend op te volgen.¨ Een oneindige reeks nu-momenten.
Owwww, wat een on-ge-lo-fe-lijk mooi stukje tekst, ik kijk er naar in fascinatie. ik zou willen dat ik dat zo geschreven had, dit is het helemaal ! Dank je wel voor dit te delen.

Waar anderen vaak problemen zien, zie ik voornamelijk mogelijkheden, waar anderen lastige elkaar tegen sprekende "waarheden", onzekerheden en onduidelijkheden zien, zie ik een ik een continuum van oneindig veel nog te leren en ontdekken mogelijkheden. ... ... in de breedte en allemaal naast elkaar, tegelijkertijd.
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: NIEUWSFLASH: Janine schrijft haar 500e berichtje

Bericht door janine2363 »

FLASH NEWS: Janine schrijft haar 750e

Het is een compliment aan het forum (al maakt het informatie zoeken wat lastiger) dat je even veel goede, leuke en nutttige feedback kan krijgen op een niks zeggende post als deze, als op het meest moeizame-gedachten-gewrochten on-topic berichtje.

Mijn verwachtingen zijn dus hoog, hier komt ie #750 :-)
Plaats reactie