Zelfdoding

Nieuwsberichten
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Zelfdoding

Bericht door Anon20180311 »

:( Vier op de tien transgenders overwegen vroeg of laat zelfdoding ( België).

Deze feiten staan vandaag overal te lezen.

Grtz Nick :cry:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Zelfdoding

Bericht door Fay »

bronnen? het is wereldwijd gemiddeld zon 40 % ja, meestal niet eens direct door tg zijn, maar door harde maatschappij, die laatste, daar is vooral wat mis mee
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Zelfdoding

Bericht door Anon20180311 »

Fay schreef: 16 jan 2018, 22:05 bronnen? het is wereldwijd gemiddeld zon 40 % ja, meestal niet eens direct door tg zijn, maar door harde maatschappij
Hoi Fay,

Bronnen, het was te horen op het nieuws, en staat nu ook te lezen op VTM nieuws . Het was eveneens te horen op radio 2.

En het is idd, meestal niet door het trans-zijnde, maar door de eventuele verwerping van het trans-zijnde door de bekrompen maatschappij.

Grtz Nick :hug2:
Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 16 jan 2018, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Zelfdoding

Bericht door Anon20190501 »

"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Zelfdoding

Bericht door Fay »

Trieste zaak iig
Annet
Berichten: 422
Lid geworden op: 18 apr 2017, 10:04
Gender: Vrouw

Re: Zelfdoding

Bericht door Annet »

Om heel eerlijk te zijn ik heb met de gedachten om gelopen toen ik er niet meer uit kwam ook zelf verminkinging zoals mijn onderste er af te schieten met spijkers maar iedere keer kwam er iemand te praten of werd op de een of andere manier er weer van af gehouden gelukkig maar.
Nu het er uit is wat ik heb is alles weg klint misschien vreemd maar zo heeft het mij op gelucht en ben weer op aarde gekomen.
Sorru voor dit zware verhaal.
Groetjes Annet
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Zelfdoding

Bericht door Fay »

Denk dat wel allemaal dergelijke gevoelens van wanhoop kennen, ik ook, op mijn diepstepunt reed ik snachts in de auto over de snelweg en elk viaduct dacht k , stuur naar rechts en het is klaar, wat weerhield me? Ik had de auto bij van een vriend en vond dat ik het niet kon maken die in elkaar te rijden, vond dat blijkbaar meer waard dan mijn leven, die gedachte redde me wel

Thuis in bed gekropen, wekenlang niet meer uitgekomen, om te beslissen, ok, ik moet hulp zoeken

Ik heb ooit aan mezelf beloofd, er uit stappen , dat nooit, en tot noch toe houdt ik me eraan, makkelijk wordt ons leven iig nooit en dat werpt je wel eens terug in die dalen,maar goed,er is nog steeds veel moois om voor te leven, leven an sich bijv

(Allan Watts - the meaning of life = to be alive )

Fay
Mir
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 nov 2017, 15:17
Gender: Geen

Re: Zelfdoding

Bericht door Mir »

Geen idee hoe dat nu is, maar de laatste keer dat ik statistieken heb gezien van Amerika, was 52% die een poging heeft gedaan en dat verhoogde naar boven de 60% als iemand uit de familie werd verstoten.

Alan Watts is erg leuk om naar te luisteren ;)
Hou normaal niet zo van mensen die denken te weten hoe je zou moeten leven, maar hij heeft echt leuke uitspraken.
Zekers iemand die waard is om een keer naar te luisteren op youtube :D.
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Zelfdoding

Bericht door Fay »

Precies, zijn stem en manier van spreken bevat sowieso, en hij heeft echt zinnige dingen te vertellen, maar 60 % is echt 60 teveel
AnnaNannette
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 aug 2017, 14:42
Gender: Vrouw

Re: Zelfdoding

Bericht door AnnaNannette »

Ik heb ooit van het VU gehoord dat het bij 10% ook lukt, maar dat zijn cijfers van rond 2000
Plaats reactie