Nieuwe chat! Zie dit topic.

Belgische journalist(e)

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Eva »

@Nick: Sigrid is niet off-topic gegaan.

@Sigrid: Je mag geen lelijke woorden gebruiken op dit forum. Foei!
Een zekere mate van begrip van mijn kant voor je woordkeuze kan ik echter niet ontkennen :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door janine2363 »

Quote: “De beslissing om uw geslacht te veranderen, is geen moedige beslissing, maar een overgave aan het absurde. Het getuigt pas echt van lef en karakter wanneer men zijn excentrieke fantasieën het hoofd kan bieden"

Quote: “Ook vanuit katholiek oogpunt is dit fenomeen niet wenselijk. Het is een kaakslag en het getuigt van een lak aan respect voor het leven dat ons is gegeven"
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20180311 »

Eva schreef: 31 jan 2018, 14:24 @Nick: Sigrid is niet off-topic gegaan.

@Sigrid: Je mag geen lelijke woorden gebruiken op dit forum. Foei!
Een zekere mate van begrip van mijn kant voor je woordkeuze kan ik echter niet ontkennen :)
Hoi Eva,

Dan ben ( Ga) ik weer in de fout ( Domme Belg) en zijn schelwoorden min of meer toegelaten.

Grtz Nick :oops:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20180311 »

janine2363 schreef: 31 jan 2018, 14:37 Quote: “De beslissing om uw geslacht te veranderen, is geen moedige beslissing, maar een overgave aan het absurde. Het getuigt pas echt van lef en karakter wanneer men zijn excentrieke fantasieën het hoofd kan bieden"

Quote: “Ook vanuit katholiek oogpunt is dit fenomeen niet wenselijk. Het is een kaakslag en het getuigt van een lak aan respect voor het leven dat ons is gegeven"
En bij deze,

:shock: Waar staat deze Quote ?

Grtz Nick :o :lol:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Citizen Erased »

Alice schreef: 31 jan 2018, 12:25 "Het getuigt pas echt van lef en karakter wanneer men zijn excentrieke fantasieën het hoofd kan bieden".
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik krijg altijd een beetje een rare smaak in m'n mond wanneer iemand die zich verenigt met een club die decennialang moedwillig grootschalig seksueel misbruik van kinderen heeft laten voortduren en onder de pet heeft gehouden zich uitlaat over 'lef' en 'karakter'; laat staan over 'excentrieke fantasieën het hoofd bieden'. Een smaak van poep en kots. Niet goed.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20180311 »

Citizen Erased schreef: 31 jan 2018, 15:12
Alice schreef: 31 jan 2018, 12:25 "Het getuigt pas echt van lef en karakter wanneer men zijn excentrieke fantasieën het hoofd kan bieden".
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik krijg altijd een beetje een rare smaak in m'n mond wanneer iemand die zich verenigt met een club die decennialang moedwillig grootschalig seksueel misbruik van kinderen heeft laten voortduren en onder de pet heeft gehouden zich uitlaat over 'lef' en 'karakter'; laat staan over 'excentrieke fantasieën het hoofd bieden'. Een smaak van poep en kots. Niet goed.

Waar halen jullie deze ? Bo is journaliste geen mannelijke perverse rokken ( priester) drager.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20180311 »

Tegenstroom, is ons allemaal bij coming-out niet onbekend, laat staan de gewenste of de realiteit van ons werkelijk zijn.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20190122 »

Tanja schreef: 31 jan 2018, 09:52 Hot news gisteren in Nederland. RTL boulevard, hart van Nederland, Jinek, RTL late night....overal kwam je haar tegen.
Ik vind het supergoed dat ze zo uit de kast is gekomen en ook super gedurfd. Wou dat ik het op deze manier durfde te doen.
Boem, klaar en verder met je leven...
En toch moeilijker is het niet gewoon het roer omgooien en gaan!
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20190501 »

Nick schreef: 31 jan 2018, 14:56
janine2363 schreef: 31 jan 2018, 14:37 Quote: “De beslissing om uw geslacht te veranderen, is geen moedige beslissing, maar een overgave aan het absurde. Het getuigt pas echt van lef en karakter wanneer men zijn excentrieke fantasieën het hoofd kan bieden"

Quote: “Ook vanuit katholiek oogpunt is dit fenomeen niet wenselijk. Het is een kaakslag en het getuigt van een lak aan respect voor het leven dat ons is gegeven"
En bij deze,

:shock: Waar staat deze Quote ?

Grtz Nick :o :lol:
Nick, lees de tekst van het KVHV eens. Dan zie je het meteen.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Emma »

Ik ga het draadje sluiten, voordat het in een ordinaire matpartij eindigt.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]