Nieuwe chat! Zie dit topic.

Belgische journalist(e)

Nieuwsberichten
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20190501 »

Kijk 's aan, de jonge tjeven tonen hun ware gelaat weer's.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20180311 »

Ikke wel , was o.a. bij topdokters 2013-2014, niet lang, maar was er( Zonder leger,.....).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20180311 »

Sigrid schreef: 31 jan 2018, 12:38 Kijk 's aan, de jonge tjeven tonen hun ware gelaat weer's.
En Sigrid,

Ik hou niet van scheldwoorden ( Zeker niet der geloof, kaloot ! of tjeef, tjeven en deze ken je, je komt uit Vlaanderen, toch ).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20190501 »

Nick schreef: 31 jan 2018, 13:06
Sigrid schreef: 31 jan 2018, 12:38 Kijk 's aan, de jonge tjeven tonen hun ware gelaat weer's.
En Sigrid,

Ik hou niet van scheldwoorden ( Zeker niet der geloof, kaloot ! of tjeef, tjeven en deze ken je, je komt uit Vlaanderen, toch ).

Grtz Nick ;)
Hoi Nick,

Ik heb gezocht naar een alternatief omdat ik er ook niet van hou. Helaas vielen "katholieken" en "christenen" meteen af. In die tekst van het KVHV vind ik immers niets terug van de katholieke resp. christelijke waarden (bijvoorbeeld naastenliefde en respect).

Heb jij een voorstel?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20180311 »

Sigrid schreef: 31 jan 2018, 13:20
Nick schreef: 31 jan 2018, 13:06
Sigrid schreef: 31 jan 2018, 12:38 Kijk 's aan, de jonge tjeven tonen hun ware gelaat weer's.
En Sigrid,

Ik hou niet van scheldwoorden ( Zeker niet der geloof, kaloot ! of tjeef, tjeven en deze ken je, je komt uit Vlaanderen, toch ).

Grtz Nick ;)
Hoi Nick,

Ik heb gezocht naar een alternatief omdat ik er ook niet van hou. Helaas vielen "katholieken" en "christenen" meteen af. In die tekst van het KVHV vind ik immers niets terug van de katholieke resp. christelijke waarden (bijvoorbeeld naastenliefde en respect).

Heb jij een voorstel?

Ja, dit draadje staat voor mij persoonlijk los der geloof, laat staan het onterecht gebruik maken van scheldwoorden der geloof.

Blijf on-topic !

Bo = een respectvolle lotgenoot niet meer en niet minder, ongeacht haar geloof, mijn geloof of die van iemand anders.

En daar zijn totaal geen scheldwoorden voor nodig ( Zeker niet van een lotgenoot :cry: ).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20210626 »

Dan moeten ze ' uit naam van het geloof ' ook van mij en mijn waarden afblijven .....
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20180311 »

Renée schreef: 31 jan 2018, 13:37 Dan moeten ze ' uit naam van het geloof ' ook van mij en mijn waarden afblijven .....
Doen ze dat dan niet ? En nogmaals dit draadje gaat niet over geloof, maar over de comming-out van een lotgenoot.

Grtz Nick :o
Laatst gewijzigd door Anon20180311 op 31 jan 2018, 13:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20190501 »

Nick, dit draadje heeft voor zover ik het begrepen heb de reacties in de media op de coming out van Bo VanS evenals onze meningen daarover als onderwerp.

Het spuwsel van het KvHv is 1 van die media-uitingen. Ik gaf mijn mening daarover. Jij struikelde over mijn woordgebruik. Ik bood jou de kans om een alternatieve term te suggereren.
Daarop opper jij (zelf-) censuur.

No way, José.

Overigens ben ik het eens met Renée.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door Anon20180311 »

Sigrid schreef: 31 jan 2018, 13:52 Nick, dit draadje heeft voor zover ik het begrepen heb de reacties in de media op de coming out van Bo VanS evenals onze meningen daarover als onderwerp.

Het spuwsel van het KvHv is 1 van die media-uitingen. Ik gaf mijn mening daarover. Jij struikelde over mijn woordgebruik. Ik bood jou de kans om een alternatieve term te suggereren.
Daarop opper jij (zelf-) censuur.

No way, José.

Overigens ben ik het eens met Renée.
Jammer Sigrid :(

Persoonlijk vind ik het van Bo, zeer moedig, eerlijk en oprecht, wat een ander er ook over denkt : I :hbeat: bo .

En je mening, kan je evengoed laten kennen zonder scheldwoorden, los der geloof .

Grtz Nick :cry:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Belgische journalist(e)

Bericht door janine2363 »

Sigrid schreef: 31 jan 2018, 13:52 Nick, dit draadje heeft voor zover ik het begrepen heb de reacties in de media op de coming out van Bo VanS evenals onze meningen daarover als onderwerp.

Het spuwsel van het KvHv is 1 van die media-uitingen. Ik gaf mijn mening daarover. Jij struikelde over mijn woordgebruik. Ik bood jou de kans om een alternatieve term te suggereren.
Het verhaal van [de praeses] van het KvHv een "spuwsel" noemen is een eufemisme, ik zou het -zeer- hatelijk noemen, ik houd mij nu in maar eigenlijk zou ik dat figuur van het KvHv met -veel- sterkere woorden willen benoemen, zoals :&^##$%@) !!!

Het negatieve effect kan je ook al lezen bij lezer commentaar.