Nieuwe chat! Zie dit topic.

Interview met dr. Stan Monstrey (Gent) in De Tijd

Nieuwsberichten
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Interview met dr. Stan Monstrey (Gent) in De Tijd

Bericht door Anon20190501 »

Tijd.be
Wel even gratis accountje aanmaken
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Interview met dr. Stan Monstrey (Gent) in De Tijd

Bericht door Anon20180311 »

Niet voor mij, trek de tijd ( in papier vorm).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
AnnaNannette
Berichten: 112
Lid geworden op: 24 aug 2017, 14:42
Gender: Vrouw

Re: Interview met dr. Stan Monstrey (Gent) in De Tijd

Bericht door AnnaNannette »

In 2000 ontmoet in London en even mee gepraat, aardige man
Gebruikersavatar
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: Interview met dr. Stan Monstrey (Gent) in De Tijd

Bericht door Alice »

Ook niet voor mij, ik geloof het wel. Dit na een kleine ingreep bij mij door hem gedaan die later hersteld moest worden door Prof. dr. P. Hoebeke (top als chirurg en persoon).

Prof. Dr. Stan Monstrey, was voor srs operaties (in het bijzonder FtM) een pionier, de betere totdat er zoveel operaties gedaan werden dat er een productielijn ontstond die wel eens een steek liet vallen.
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Interview met dr. Stan Monstrey (Gent) in De Tijd

Bericht door Anon20180311 »

Alice schreef: 03 feb 2018, 12:25 Ook niet voor mij, ik geloof het wel. Dit na een kleine ingreep bij mij door hem gedaan die later hersteld moest worden door Prof. dr. P. Hoebeke (top als chirurg en persoon).

Prof. Dr. Stan Monstrey, was voor srs operaties (in het bijzonder FtM) een pionier, de betere totdat er zoveel operaties gedaan werden dat er een productielijn ontstond die wel eens een steek liet vallen.
:hug2:

Grtz Nick
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: Interview met dr. Stan Monstrey (Gent) in De Tijd

Bericht door Tanja »

Heb het artikel al op Facebook gelezen.
Mooi stukje toch?
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm: