TV tip; The Danish Girl.

Nieuwsberichten
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: TV tip; The Danish Girl.

Bericht door anon20181206 »

Fay schreef: 17 feb 2018, 21:31
Niet helemaal vergelijkbaar maar als je je hele leven een rol hebt gespeeld en dan besluit een transitie in te gaan kun je jezelf ook als 2 personen ervaren, je oude en nieuwe ik, oude gewoontes moeten slijten,nieuwe aanleren, om ergens onderweg 1 te worden met die 2
Die lijst ik in :)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: TV tip; The Danish Girl.

Bericht door Anon20180311 »

Ik zag die al meer dan één keer, het is zeker een aanrader. Mijn vriendin, zag deze nog niet. En ik weet zeker, dat er tranen, tranen van herkenning zullen vloeien ( Ik had er, trouwens als trans-man :oops: ).

@ Thx Alice, was van plan deze opnieuw te huren ( Voor mijn vriendin).

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Alice
Berichten: 1426
Lid geworden op: 07 sep 2012, 21:42
Gender: Vrouw
Locatie: omg. Delft

Re: TV tip; The Danish Girl.

Bericht door Alice »

Nick schreef: 18 feb 2018, 10:49 @ Thx Alice, was van plan deze opnieuw te huren ( Voor mijn vriendin).
Ik kan die film wel opnemen vanavond en in een dropbox plaatsen. Het is dan wel in MPEG-TS formaat ev. zelf converteren.

Weet iemand een, gratis geen test, programma hiervoor?
Alice;
"Computer Says No"
Ik heb een buik, een onderbuik met gevoel en naar die luister ik.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: TV tip; The Danish Girl.

Bericht door Anon20190501 »

Alice schreef: 18 feb 2018, 12:31
Nick schreef: 18 feb 2018, 10:49 @ Thx Alice, was van plan deze opnieuw te huren ( Voor mijn vriendin).
Ik kan die film wel opnemen vanavond en in een dropbox plaatsen. Het is dan wel in MPEG-TS formaat ev. zelf converteren.

Weet iemand een, gratis geen test, programma hiervoor?
Jawel, maar qua broodroof heb ik voor mezelf de grens gelegd bij streamen voor eigen gebruik. Hulp bij illegaal verspreiden is me een stap te ver.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Vera
Berichten: 305
Lid geworden op: 08 mei 2015, 11:14
Gender: Vrouw
Locatie: Alkmaar

Re: TV tip; The Danish Girl.

Bericht door Vera »

Ik ga me over enkele seconden lekker installeren op de bank... :icon-wink:
I'm unstoppable
I'm a Porsche with no brakes
I'm invincible
Yeah, I win every single game
I'm so powerful
I don't need batteries to play
I'm so confident, yeah, I'm unstoppable today
Maximus1991
Berichten: 96
Lid geworden op: 30 jan 2017, 22:32
Gender: Trans FtM

Re: TV tip; The Danish Girl.

Bericht door Maximus1991 »

Heb hem inderdaad nu op Net5 staan, was al een tijdje benieuwd... Ik snap echter de kritiek wel die ik wereldwijd heb gelezen, dat er transgender acteurs rollen moeten krijgen voor deze rollen etc etc... ik lees hierover veel negatieve berichten, dat ze daarom de hele film afzeiken...

Vind het echter tot nu toe heel erg goed gespeeld en eigelijk gewoon heel geloofwaardig. Ze is prachtig. <3
:whistle: Intelligence is sexy :whistle: :hbeat: you need 2 sides of a story to make conclusions that makes sense :think:
J1nny
Berichten: 720
Lid geworden op: 04 nov 2012, 14:43
Gender: Vrouw

Re: TV tip; The Danish Girl.

Bericht door J1nny »

Dat begrijp ik niet, waarom zou een mindere transacteur de rol moeten spelen terwijl deze acteur de rol zo verschrikkelijk goed speelt?
Het gaat erom dat je de beste hebt voor de rol, niet de meest politiek correcte.
Er spelen overigens v-m en m-v acteurs mee in de film, wie heeft ze gespot?
Plaats reactie