Nieuwe chat! Zie dit topic.

Transgender opmaken

Nieuwsberichten
Anon20190508
Berichten: 1249
Lid geworden op: 15 jul 2018, 20:35
Gender: Trans FtM

Transgender opmaken

Bericht door Anon20190508 »

http://elrafana.nl/transgender-opmaak/
Stel je eens voor: je wordt ’s ochtends wakker en je voelt je op en top vrouw.

Je staat op………… kijkt in de spiegel………….je ziet een man. Het eerste dat in je opkomt is: Wie is dat? dat ben ik niet!

Er is een conflict ontstaan, een innerlijk conflict. Het emotionele matcht totaal niet met het fysieke. Dit innerlijke conflict ervaren de meeste transgenders al op hele jonge leeftijd. Dit innerlijke conflict duurt helaas niet eventjes maar kan een heel leven meegaan. Dit brengt eenzaamheid, angst voor onbegrip en afwijzing met zich mee. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit dan voor jezelf houdt en je geheim een last wordt die je misschien een heel leven met je mee draagt.

Herken jij jezelf in het bovenstaande en wil je even een moment voor jezelf om echt jezelf te zijn? Je bent bij mij van harte welkom! Als transgender ben je bij mij meer dan welkom voor opmaak (visagie) en hairstyling.
Kwam toevallig langs de website, geen idee of deze dame al bekend is hier, maar misschien wel interessant voor sommigen om even een kijkje te nemen!
:mrgreen:
I want to skip stones on your skin, boy
And drown me in your water

🏳️‍🌈 #femaletotwink 🏳️‍🌈
Gebruikersavatar
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Transgender opmaken

Bericht door Jannet V »

Heb even een kijkje genomen..., voor mij het verkeerde modehuis.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.