Wachttijd Stepwork

Nieuwsberichten
Plaats reactie
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Wachttijd Stepwork

Bericht door Marica »

Sander schreef: 08 apr 2019, 15:42
Marica schreef: 06 apr 2019, 09:57 Ondertussen gebeurd er weer niets op Stepwork front. Geen antoord op mails, geen brief met verwijzing voor een endo. Terwijl ik wel een afspraak met een endo heb staan.
Al wat gehoord?
Ik heb vandaag wel Jos van Stepwork aan de telefoon gehad, en hij gaf aan dat hij nogmaals het hoofdkantoor erop zou wijzen dat er mensen zijn die al weken zitten te wachten op die verwijzing.

Maar ze komen om in het werk. Er staan nu 1200 mensen op de wachtlijst van Stepwork, en afgelopen maand verlieten 200 mensen de procedure met de DV in de hand.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
AJpoekie
Berichten: 480
Lid geworden op: 25 mar 2018, 20:54
Gender: Trans FtM

Re: Wachttijd Stepwork

Bericht door AJpoekie »

Marica schreef: 08 apr 2019, 16:06
Sander schreef: 08 apr 2019, 15:42
Marica schreef: 06 apr 2019, 09:57 Ondertussen gebeurd er weer niets op Stepwork front. Geen antoord op mails, geen brief met verwijzing voor een endo. Terwijl ik wel een afspraak met een endo heb staan.
Al wat gehoord?
Ik heb vandaag wel Jos van Stepwork aan de telefoon gehad, en hij gaf aan dat hij nogmaals het hoofdkantoor erop zou wijzen dat er mensen zijn die al weken zitten te wachten op die verwijzing.

Maar ze komen om in het werk. Er staan nu 1200 mensen op de wachtlijst van Stepwork, en afgelopen maand verlieten 200 mensen de procedure met de DV in de hand.
Waarom kreeg je de verwijzing niet gewoon mee van de second opinion?
Ik moest hem zelf op de post doen en dat voelde wel fijn, had ik het zelf in de hand (letterlijk en figuurlijk).

Ze mogen jou wel even hoog op het prioriteitslijstje zetten, vooral omdat die afspraak met de endo al staat.
Duimen en afwachten. Maar blijf ze wel af en toe bellen, anders komt het er misschien niet van (ik heb echt 3x gecheckt waar mijn deskundigenverklaring bleef, die is gewoon zoek geraakt ofzo en daarom duurde het heel lang).
-Julian-

I don't want to be anything
Other than what I've been trying to be lately
[..]
I'm tired of looking around rooms wondering what I gotta do
Or who I'm supposed to be
I don't want to be anything other than me
Sander
Berichten: 512
Lid geworden op: 10 jan 2019, 23:14
Gender: Man

Re: Wachttijd Stepwork

Bericht door Sander »

De aantallen die steeds genoemd worden blijf ik toch wat raar vinden. In de ge-update wachttijdenlijst (van 25 maart jl) hebben ze het over 300 wachtenden totaal.

Mondeling, tegen mensen die al in behandeling zijn,geven ze steeds een viervoud van de wachttijd en aantal wachtenden op.
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Wachttijd Stepwork

Bericht door Marica »

Gesprek gehad met secretariaat en ze zeiden dat mijn verwijsbrief allang verstuurd was. Ik heb nooit wat gezien, dus ze sturen een nieuwe op. We wachten af............
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Wachttijd Stepwork

Bericht door Hrafn »

Ik kreeg mijn verwijsbrief voor de mastectomie vandaag meteen mee zodat ik hem zelf op kan sturen, compleet met gefrankeerde envelop! :dance: Ze hebben nu bij Stepwork bedacht dat het eigenlijk handiger is om verwijsbrieven e.d. mee te geven. :clap:
Plaats reactie