Nieuwe chat! Zie dit topic.

Trouwservice die je moet mijden

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge

Trouwservice die je moet mijden

Bericht door Marica »

http://www.hazendonktechniek.nl/
Klik maar op tarieven.

1995 belde, en wilde hun webdesigner terug. :mrgreen:
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Gebruikersavatar
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar

Re: Trouwservice die je moet mijden

Bericht door Sara »

#biblebelt
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Trouwservice die je moet mijden

Bericht door Anon20190501 »

Mag dat wel in NL, zo'n discriminerende voorwaarde?
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
stella
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 jul 2017, 09:50
Gender: Vrouw
Locatie: Tilburg

Re: Trouwservice die je moet mijden

Bericht door stella »

Sigrid schreef: 03 feb 2019, 10:47 Mag dat wel in NL, zo'n discriminerende voorwaarde?
Nee dat mag niet. Je mag klanten weigeren op vooraf bepaalde redenen, zolang dat niet in strijd is met de in art. 1 geldende bescherming op discriminatie.
Gebruikersavatar
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Trouwservice die je moet mijden

Bericht door Emma »

Artikel 1 komt uit onze grondwet. De grondwet is alleen bedoeld als basis voor andere wetten, en alleen Eerste en Tweede Kamer mogen wetten aan de grondwet toetsen.

Voor de strafbaarstelling van discriminatie hebben we de Algemene Wet Gelijke Behandeling. Die is niet 1 op 1 te vergelijken met de bepaling in de grondwet trouwens, maar wel een goede kapstok.

Punt is alleen: wie gaat er aangifte doen? Zonder aangifte geen onderzoek, en zonder onderzoek geen kans op vervolging.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Trouwservice die je moet mijden

Bericht door Benjamin »

Marica schreef: 03 feb 2019, 10:10 1995 belde, en wilde hun webdesigner terug. :mrgreen:
Marica ik vind het heerlijk. Ik zit met mijn klapperarmband om en met een Furby op mijn schoot te genieten. Ik vind alleen de webringbutton niet en ik wil MEER MEER MEER van dit moois!!!11één om te surfen met mijn supersnelle Tref.nl voor te internetten en telebankieren.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Trouwservice die je moet mijden

Bericht door Anon20190712 »

Benjamin schreef: 03 feb 2019, 17:19
Marica schreef: 03 feb 2019, 10:10 1995 belde, en wilde hun webdesigner terug. :mrgreen:
Marica ik vind het heerlijk. Ik zit met mijn klapperarmband om en met een Furby op mijn schoot te genieten. Ik vind alleen de webringbutton niet en ik wil MEER MEER MEER van dit moois!!!11één om te surfen met mijn supersnelle Tref.nl voor te internetten en telebankieren.
Vergeet je tamagotchi geen aandacht te geven!!
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Trouwservice die je moet mijden

Bericht door Benjamin »

Lucas schreef: 03 feb 2019, 17:23 Vergeet je tamagotchi geen aandacht te geven!!
Nope. En blijf alsjeblieft van m´n stereo af.

Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Trouwservice die je moet mijden

Bericht door Anon20190501 »

Wanneer je klikt op "Drijfveer" dan verschijnt een wazige tekst. Hoe de firma Hazendonk de laatste paragraaf van die tekst kan rijmen met hun discriminerende beleid is me een raadsel.

Copy-paste:

Drijfveer van doen en laten is voor mij de wetenschap dat we verantwoording verschuldigd zijn aan God, welke hemel en aarde schiep en deze nog onderhoudt en regeert.

Hierdoor moeten wij ons werk doen in afhankelijkheid van Hem, echter ook ons uiterste best doen een gaaf product te realiseren op technisch en economisch gebied, zodat we een verantwoord rentmeesterschap beoefenen.

Zoveel het mogelijk is moeten we onze gaven besteden tot Zijn eer, echter ook ten dienste van onze medemens, wie hij/zij ook is.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Trouwservice die je moet mijden

Bericht door Benjamin »

Sigrid schreef: 03 feb 2019, 18:26 Wanneer je klikt op "Drijfveer" dan verschijnt een wazige tekst. Hoe de firma Hazendonk de laatste paragraaf van die tekst kan rijmen met hun discriminerende beleid is me een raadsel.

Copy-paste:

Drijfveer van doen en laten is voor mij de wetenschap dat we verantwoording verschuldigd zijn aan God, welke hemel en aarde schiep en deze nog onderhoudt en regeert.

Hierdoor moeten wij ons werk doen in afhankelijkheid van Hem, echter ook ons uiterste best doen een gaaf product te realiseren op technisch en economisch gebied, zodat we een verantwoord rentmeesterschap beoefenen.

Zoveel het mogelijk is moeten we onze gaven besteden tot Zijn eer, echter ook ten dienste van onze medemens, wie hij/zij ook is.
Ik denk dat de redenering in dit brein aldus zal zijn, dat de firma Hazendonk tegen homo´s is omdat dat is wat God vraagt, en als we dat niet doen wordt God boos en dan gaat de firma naar de Eeuwige Piepzak. Met die medemens wordt in dit geval de afnemer van de technische toestanden bedoeld. Homo´s zijn geen medemensen.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -