en dat was wel weer te verwachten

Nieuwsberichten
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

en dat was wel weer te verwachten

Bericht door Anon20210626 »

citaat parool 12 maart

"Verder bekijkt Amsterdam UMC van dag tot dag of niet-urgente operaties moeten worden uitgesteld. Op dit moment is dat niet het geval, maar als het aantal coronapatiënten in Brabantse ziekenhuizen stijgt, kan dat wel gebeuren. Net als andere Nederlandse ziekenhuizen zal Amsterdam UMC dan moeten bijspringen."


tsja.......
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
vickyblauw
Berichten: 296
Lid geworden op: 24 sep 2014, 10:40
Gender: Transgender

Re: en dat was wel weer te verwachten

Bericht door vickyblauw »

Lijkt me ook wel logisch, gezien de bijzondere omstandighedenwaar we nu mee te maken hebben.
You can't run away from the person you are in your heart. Just be!
Sara
Berichten: 389
Lid geworden op: 16 okt 2014, 21:11
Gender: Non-binair
Locatie: Zevenaar
Contacteer:

Re: en dat was wel weer te verwachten

Bericht door Sara »

En terecht. Zolang het einde van deze epidemie niet in zicht is, zullen er soms lastige keuzes moeten worden gemaakt. Het mooie voor de meeste mensen is dat ze niet veel extra’s hoeven te doen en vooral dingen moeten laten.
Anon20210626
Berichten: 2285
Lid geworden op: 02 jul 2013, 16:51
Gender: ———

Re: en dat was wel weer te verwachten

Bericht door Anon20210626 »

MKV (Velsen , Kanhai) heeft tot nader order alle afspraken en operaties opgezegd

Ze zijn wel telefonisch bereikbaar voor clienten

Wel heel erg sneu , ze hadden net de eerste srs operaties uitgevoerd de afgelopen weken
Overigens ben ik van mening dat Carthago moet worden verwoest.
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: en dat was wel weer te verwachten

Bericht door KeepzD »

Het VUmc heeft al consulten van de genderpoli omgezet naar telefonisch begreep ik vandaag. Gaat dus ook daar niet zonder handelen.
Forever myself
Anon20200424
Berichten: 16
Lid geworden op: 07 mar 2018, 20:55
Gender: Vrouw

Re: en dat was wel weer te verwachten

Bericht door Anon20200424 »

Zeer onterechte waanzin. Ik heb een operatie gehad en heb recht op mijn nazorg. Fuck al die coronalijers, als ik aan de kant wordt geschoven door deze hype hebben zij een directe vijand aan mij. En dat geld niet alleen voor het hen, maar ook voor het systeem en uiteraard vooral het meelopende massa volk. Ik ben geen nummertje.
MichelleB
Berichten: 768
Lid geworden op: 13 sep 2016, 17:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Dongen
Contacteer:

Re: en dat was wel weer te verwachten

Bericht door MichelleB »

Zwaar besmettelijke pandemie maar okay.
-Life is a work in progress-
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: en dat was wel weer te verwachten

Bericht door Emma »

Jorlin schreef: 20 mar 2020, 06:08 Zeer onterechte waanzin. Ik heb een operatie gehad en heb recht op mijn nazorg. Fuck al die coronalijers, als ik aan de kant wordt geschoven door deze hype hebben zij een directe vijand aan mij. En dat geld niet alleen voor het hen, maar ook voor het systeem en uiteraard vooral het meelopende massa volk. Ik ben geen nummertje.
Hou even je gemak, voordat je je tot vijand van iedereen verklaart. Ziekenhuizen moeten kiezen tussen mensen op de poli behandelen of extra Intensive Care-afdelingen opbouwen en openhouden. In veel ziekenhuizen zijn mensen ziek naar huis. De Brabantse ziekenhuizen lopen al tegen hun capaciteitsgrenzen aan, mensen worden niet de IC op gehypet. Ze doen het niet omdat het leuk is of zo. En: was er een lockdown geweest was je ook niet op de poli geholpen.

Het forum is een plaats waar we elkaar helpen, en daar heb je medeleven voor nodig. Ik stel voor dat je daar de komende weken eens over gaat nadenken, hoeveel respect je wilt opbrengen voor andere mensen en zo. Zolang de scholen gesloten zijn, en een beetje langer. Lijkt me goed. Doei.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
DelicateFlower
Berichten: 531
Lid geworden op: 30 jan 2020, 19:02
Gender: Trans MtF

Re: en dat was wel weer te verwachten

Bericht door DelicateFlower »

Jorlin schreef: 20 mar 2020, 06:08 Zeer onterechte waanzin. Ik heb een operatie gehad en heb recht op mijn nazorg. Fuck al die coronalijers, als ik aan de kant wordt geschoven door deze hype hebben zij een directe vijand aan mij. En dat geld niet alleen voor het hen, maar ook voor het systeem en uiteraard vooral het meelopende massa volk. Ik ben geen nummertje.
Holy shit. Verder alles goed met je? Bah, wat een nare reactie. :fpalm:
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: en dat was wel weer te verwachten

Bericht door Benjamin »

Jorlin schreef: 20 mar 2020, 06:08 Zeer onterechte waanzin. Ik heb een operatie gehad en heb recht op mijn nazorg. Fuck al die coronalijers, als ik aan de kant wordt geschoven door deze hype hebben zij een directe vijand aan mij. En dat geld niet alleen voor het hen, maar ook voor het systeem en uiteraard vooral het meelopende massa volk. Ik ben geen nummertje.
Lekker genuanceerd. Er wordt je geen zorg ontzegd, het wordt anders vormgegeven of waar dat kan uitgesteld. Uit solidariteit met mensen in de risicogroepen, heb je je te houden aan alle beperkingen, ge- en verboden. Dat is verdomme je plicht als mens. Je laat je medemens toch niet creperen?

Ik kan me er echt over verbazen dat er nog steeds mensen zijn die deze pandemie niet serieus nemen. Het is precies dit waarom deze ziekte zo uit de klauw loopt. Als straks de crematoria 24 uur per dag roken zoals in Italië, geloof je het dan? Of als ontelbaar veel mensen zorg nodig hebben wegens blijvende longschade? Vergeleken daarbij is onze problematiek naar mijn bescheiden mening gewoon minder urgent. Vervelend, maar minder urgent.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gesloten