Discord Lijm de Zorg

Nieuwsberichten
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Discord Lijm de Zorg

Bericht door Benjamin »

Update:
Inmiddels zijn de regels aldaar aangepast en mag bv. suïcidaliteit wel besproken worden bv. mits aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan. Voor mij persoonlijk een hele opluchting want het was niet te doen.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Always Eva
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jan 2021, 23:25
Gender: Geen

Re: Discord Lijm de Zorg

Bericht door Always Eva »

account gemaakt, nergens uitleg wat het is, hoe het werkt, waar het toe dient... nee... zelfs met miijn iq van 153 maar met een stevige adhd... verlies mijn interesse al na mwah.. 8 seconden :)
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Discord Lijm de Zorg

Bericht door Eva »

Er was nog iets wat me erg tegenviel. Je kunt geplaatste berichten nog heel lang aanpassen. Het lijkt zelfs onbegrensd. Op ons forum hier is het later aanpassen zeer beperkt. Dat voorkomt dat berichten dusdanig worden aangepast dat reacties plotseling nergens meer op slaan. Daarmee kun je een forum slopen.
Ik heb grote aarzeling opnieuw tot Lijm de Zorg toe te treden. Jammer, want we zouden eigenlijk wat meer mensen die in problemen zitten moeten kunnen bereiken.
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Discord Lijm de Zorg

Bericht door Jer158 »

Always Eva schreef: 15 mar 2021, 21:13 account gemaakt, nergens uitleg wat het is, hoe het werkt, waar het toe dient... nee... zelfs met miijn iq van 153 maar met een stevige adhd... verlies mijn interesse al na mwah.. 8 seconden :)
Met mijn stevige dIQ van 15.8 cm had ik daar geen problemen mee.

Kom je een paar cm (o nee, puntjes) tekort of was het niet je bedoeling een dick-meet-wedstrijd te starten?
Hung her from the branches of a mango tree
Always Eva
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jan 2021, 23:25
Gender: Geen

Re: Discord Lijm de Zorg

Bericht door Always Eva »

@jer158 flauw geboren of geworden? Ga er verder niet op in... doei!
Jer158
Berichten: 2064
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:11
Gender: Trans FtM

Re: Discord Lijm de Zorg

Bericht door Jer158 »

Always Eva schreef: 19 mar 2021, 19:24 @jer158 flauw geboren of geworden? Ga er verder niet op in... doei!
Net zoals de drang tot het delen van irrelevante info discrimineert flauwheid niet op basis van IQ. Doei!
Hung her from the branches of a mango tree
Always Eva
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jan 2021, 23:25
Gender: Geen

Re: Discord Lijm de Zorg

Bericht door Always Eva »

Ga spelen :)
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Discord Lijm de Zorg

Bericht door Irene_de_Vreede »

Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn , maar je kan wel enigszins proberen elkaar met respect te behandelen.
Irene
Always Eva
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jan 2021, 23:25
Gender: Geen

Re: Discord Lijm de Zorg

Bericht door Always Eva »

En wie begon ermee? Ik citeer "Met mijn stevige dIQ van 15.8 cm had ik daar geen problemen mee.

Kom je een paar cm (o nee, puntjes) tekort of was het niet je bedoeling een dick-meet-wedstrijd te starten?"

Uitermate onvolwassen reactie. Je kunt niet verwachten dat als ik een statement maak over een onderwerp ik rustig en weerloos ga zitten afwachten als een persoontje als dit probeert dit forum te domineren met met semi-intellectuele opmerkingen geboren uit eigen frustratie.

Er is mij regelmatig opgevallen dat een klein aantal personen op dit forum proberen de boel op te naaien, waarschijnlijk niets beter te doen dus leven ze zich maar uit op anderen. En blijkbaar met succes gezien het aantal mensen die het forum bezoekt maar zelden tot nooit wat zegt of durft te zeggen.

Ik was en ben altijd een gepassioneerd doch respectvol forumgebruiker geweest, maar sorry... ik ga me niet door een kind aan de kant laten zetten.
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Discord Lijm de Zorg

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik geef je hierbij als moderator een officiele waarschuwing en we zullen dit onacceptabele gedrag in het team bespreken.
Irene
Gesloten