4-delige serie NikkieTutorials: Layers Of Me

Nieuwsberichten
Gebruikersavatar
DelicateFlower
Berichten: 531
Lid geworden op: 30 jan 2020, 19:02
Gender: Trans MtF

4-delige serie NikkieTutorials: Layers Of Me

Bericht door DelicateFlower »

Vanavond is Layers Of Me, de 4-delige serie over NikkieTutorials, in première gegaan. Het eerste deel kun je gewoon bekijken, voor de andere drie delen moet je een betaald account op YouTube hebben. Let op! Niet wegrennen. :lol: Je kunt een proefabonnement voor een maand krijgen en deze annuleren na het bekijken van de vier delen. Dat heb ik zonet allemaal gedaan, dus ik spreek uit ervaring. ;)

https://www.youtube.com/c/nikkietutorials/videos

En vandaag in het AD:
Linda Hakeboom over docu Nikkie de Jager: ‘Alles wat ik filmde, was meteen intiem’
https://www.ad.nl/show/linda-hakeboom-o ... ~add529f5/

Gebruikersavatar
DelicateFlower
Berichten: 531
Lid geworden op: 30 jan 2020, 19:02
Gender: Trans MtF

Re: 4-delige serie NikkieTutorials: Layers Of Me

Bericht door DelicateFlower »

Als ik het goed begrepen heb wordt iedere maandag een volgende aflevering beschikbaar gemaakt voor iedereen. Een abonnement is alleen nodig als je de hele serie nu meteen in één ruk wilt bekijken (en dat wilde ik, haha). Vooral de laatste aflevering is relevant voor de forumleden. Verder geen spoilers! Haha. :D
Gebruikersavatar
Esther78
Berichten: 112
Lid geworden op: 08 apr 2020, 12:24
Gender: Transgender

Re: 4-delige serie NikkieTutorials: Layers Of Me

Bericht door Esther78 »

Ik ageer altijd tegen dat soort praktijken. Lokken met 1 aflevering, en dan moeten betalen. (Even afgezien van jouw oplossing)

Ik wacht totdat de 4e beschikbaar is :)
Gebruikersavatar
DelicateFlower
Berichten: 531
Lid geworden op: 30 jan 2020, 19:02
Gender: Trans MtF

Re: 4-delige serie NikkieTutorials: Layers Of Me

Bericht door DelicateFlower »

Esther78 schreef: 29 dec 2020, 21:47 Ik ageer altijd tegen dat soort praktijken. Lokken met 1 aflevering, en dan moeten betalen. (Even afgezien van jouw oplossing)

Ik wacht totdat de 4e beschikbaar is :)
Haha Nikkie zei vandaag in haar IG-stories dat als je niet wilt betalen dat dat helemaal niet hoeft, dat je in dat geval gewoon elke keer op maandag moet wachten voor weer een nieuwe aflevering. Maar ik snap wat je bedoelt! :D