Nieuwe chat! Zie dit topic.

Het Atelier

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Mir
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 nov 2017, 15:17
Gender: Geen

Re: Het Atelier

Bericht door Mir »

Ah leuk, ben benieuwd wat je gaat maken ermee :)
Het kan wel ff wennen zijn als je nog niet eerder heb gewerkt met een tekentablet.
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Het Atelier

Bericht door Fay »

Ouder topic, nog leuk, ik doe nog steeds dit, al moet ik zeggen dat het me steeds meer gaat tegenstaan , het is namelijk best zwaar werk, slijpen lassen, en ik ben fysiek nu eenmaal veranderd, maar ook mentaal,ik hoef niet zo nodig meer, interesses verschuiven

Ik heb mijn atelier aan huis, groot voordeel, ga dan ook wel door ermee, er moet nu eenmaal gegeten worden, maar ik ga uitbesteden,dus ipv bedenken en zelf maken, bedenken en laten maken, design dus :)

Enjoy:)

https://www.facebook.com/groups/951917438213660/
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: Het Atelier

Bericht door Anon20190501 »

Fay schreef: 28 dec 2017, 16:47 Enjoy:)

https://www.facebook.com/groups/951917438213660/
I did! Erg leuke dingen maak je.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Het Atelier

Bericht door Fay »

Dankje:)
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Het Atelier

Bericht door Benjamin »

DoubleHelix schreef: 28 dec 2017, 07:34 Ah leuk, ben benieuwd wat je gaat maken ermee :)
Het kan wel ff wennen zijn als je nog niet eerder heb gewerkt met een tekentablet.
Grmbl ja en het installeren van zulke dingen in Linux is altijd een crime. Maar ik kom er wel. Frustraties, frustraties.

sudo apt-get Beer <WHERE> "temp" = "COLD"
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Het Atelier

Bericht door Benjamin »

Hondje getekend vandaag (potlood, grafietstift), als studie voor ee grafsteen(tje):

Afbeelding
Erg leuk, Fay. Lijkt me moeilijk?
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Fay
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 nov 2012, 14:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Eindhoven

Re: Het Atelier

Bericht door Fay »

Thx, ja is elke keer veel werk , ook omdat ik alles recycle, het is in den beginnen oude rommel, alles moet bewerkt worden, en mijn hoofd wil ook niet meer zo mee mbt de technisch uitgedachte kant, ik mis het inzicht, ook doe ik er veel langer over om iets te maken dan voorheen, nu kan ik uren mijmeren over hoe ik iets zou kunnen maken, voorheen zag ik dat veel rechtlijniger,ach het is wat het is, zit goed in me vel das ut belangrijkste :) Leuk dat tekenen, ik kan geen meter tekenen

leuk topic!
Gebruikersavatar
Dani Zwiep
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 dec 2017, 19:12
Gender: Trans MtF
Locatie: Meppel

Re: Het Atelier

Bericht door Dani Zwiep »

@dominic heel erg mooi gedaan!!!! Hou van de stijl en het contrast wat erin zit :)

Nu nog uitvogelen hoe ik iets moet plaatsen hahaha
Gebruikersavatar
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Het Atelier

Bericht door Benjamin »

DoubleHelix schreef: 24 dec 2017, 11:02 Die zijn gemaakt in "My paint", leuk programma als je een tekentablet of tekenmonitor hebt.
Geprobeerd en het is awesome! Tablet ook helemaal goed.
Dani Zwiep schreef: 28 dec 2017, 20:24 @dominic heel erg mooi gedaan!!!! Hou van de stijl en het contrast wat erin zit :)

Nu nog uitvogelen hoe ik iets moet plaatsen hahaha
Afbeelding ergens uploaden, bv. hier https://imgbb.com. Voordeel van een uploadsite met een account is dat je je foto altijd weer kunt verwijderen. Dan de link hier plakken tussen code die afbeeldingsknop genereert = [img], en dan sluiten met [img] met een / voor img. Ik kan het niet uitschrijven hier want dan krijg ik een foutmelding maar met spaties ertussen krijg je [img ]url van je plaatje[/img ]. Of gewoon als link als je niet perse wilt dat ´ie hier getoond wordt. Bij tonen moet je meen ik wel max 800 x 800 pixels doen.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Gebruikersavatar
Dani Zwiep
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 dec 2017, 19:12
Gender: Trans MtF
Locatie: Meppel

Re: Het Atelier

Bericht door Dani Zwiep »

Het is gelukt..

Dit was een recente tekening waar ik mee bezig was. Onderin zit waterschade dus moet weer opnieuw beginnen. Deze heb ik eerst geschetst met potlood en uitgewerkt met balpen.

Afbeelding