Nieuwe chat! Zie dit topic.

Zaterdag bevrijdingsdag

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Zaterdag bevrijdingsdag

Bericht door Jeste »

Amber schreef:Mag ik nog reageren? Ik heb heerlijk mn dag doorgebracht in park Transwijk in Utrecht op t bevrijdingsfestival. Mijn hulp voor de bar was niet nodig omdat t zo rustig was, dus ik heb me tegoed gedaan aan bier en wodka.
Daarom was je dus niet in de ACU. Je hebt een ontzettend leuk feestje gemist. En je hebt ook gemist dat ik het heel lang heb volgehouden op de Club Mate in plaats van de Piraat.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
Gebruikersavatar
Amber-B
Berichten: 346
Lid geworden op: 30 mar 2012, 21:02
Gender: Trans MtF

Re: Zaterdag bevrijdingsdag

Bericht door Amber-B »

Jeste schreef:
Amber schreef:Mag ik nog reageren? Ik heb heerlijk mn dag doorgebracht in park Transwijk in Utrecht op t bevrijdingsfestival. Mijn hulp voor de bar was niet nodig omdat t zo rustig was, dus ik heb me tegoed gedaan aan bier en wodka.
Daarom was je dus niet in de ACU. Je hebt een ontzettend leuk feestje gemist. En je hebt ook gemist dat ik het heel lang heb volgehouden op de Club Mate in plaats van de Piraat.
Heb je helemaal geen druppel Piraat op dan? :shock: Dan heb ik zeker iets gemist. :| Ik was even naar huis gegaan en na n warme douche bijna gelijk in slaap gevallen.... Het was namelijk wel t plan om te gaan =) Ga je nog naar Ladyfest?
Some girls have a penis...some boys don't.
Gebruikersavatar
Jeste
Berichten: 1262
Lid geworden op: 06 apr 2012, 03:38
Gender: Non-binair
Voornaamwoorden: Jeste
Locatie: Amsterdam

Re: Zaterdag bevrijdingsdag

Bericht door Jeste »

Nou, uiteindelijk stond ik natuurlijk wel weer Piraat te drinken, maar dat was wel heel laat. En als klap op de vuurpijl was ik al vroeg naar huis gegaan (Met de nachtbus vanaf Amstedam Centraal. Het ging wonderbaarlijk genoeg nog goed ook). Zondag kwam ik om 12 uur m'n bed uit in plaats van dat ik er net in lag.
Je andere vraag is hier al beantwoord.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.