Nieuwe chat! Zie dit topic.

Huisdiertjes?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
mamakarin
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:47
Gender: Vrouw

Re: Huisdiertjes?

Bericht door mamakarin »

maar liefst 19 huisdieren hier:- 4 honden, waarvan 3 herplaatsers met slecht verleden.
- 2 katten
- 2 geitjes
- 2 vlaamse reuzen
- 6 kippen
- 3 wandelende takken
gelukkig hebben we een tuin van bijna 1400 meter, anders kon ik ze nooit allemaal kwijt :mrgreen:
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20180311 »

Hoi iedereen,

Mijn buren zijn op reis, lang weekend en vroegen mij om voor hun huisdiertjes te zorgen.

Een poedel ( Mokka, kleur, eentje overleed sinds kort, jammer genoeg) en een katje ( zonder vacht). Persoonlijk, kende ik dat, " wel" maar koos ik toch liever, persoonlijk voor katjes met een kleurrijke vacht.

Nu ik, ( tijdelijk) zorg voor " Kadee" , hij is een katje ( katertje) net als, al mijn andere katjes en bijzonder lief. En eigenlijk, buiten geen vacht te kennen, totaal niet anders.
"Kadee", bij deze :hug2: :hbeat: Ik zorg vraag voor je.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Oliver
Berichten: 20
Lid geworden op: 05 jun 2017, 22:53
Gender: Trans FtM
Locatie: groningen

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Oliver »

ik heb een lang harige chihuahua genaamd Puk.
Gebruikersavatar
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Freedom »

Ik heb twee katten, poes en kater, waarvan de laatste van de straat komt. De ontmoeting was op mijn vrijwilligerswerk :) hij ging van verwilderd en bang naar lief en knuffelig.
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Gebruikersavatar
Alatàriël
Berichten: 285
Lid geworden op: 27 feb 2017, 20:19
Gender: Androgyne

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Alatàriël »

ik heb Luna aan mijn zij, een bruine Labrador van inmiddels 8 jaar.
net zo'n fanatiekeling als ik dat ben. >>

Afbeelding

een fijnere vriend kan ik bijna niet hebben :D
Liefs ,
Ariël :hbeat:


check ook www.arielwassenaar.com en mijn instagram Arielwassenaar

Wherever you go,
No matter the wheather,
always bring your own

Sunshine
Gebruikersavatar
Hrafn
Berichten: 1158
Lid geworden op: 18 jul 2017, 17:10
Gender: Non-binair
Locatie: Twente

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Hrafn »

Ik heb een sullige kater, Catullus, een dikke rooie die nogal bang is uitgevallen. Zijn bijnaam is Mr. Peabrain.
Gebruikersavatar
Marijn
Berichten: 764
Lid geworden op: 29 jun 2017, 13:23
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Marijn »

Ik een leuke jonge zwart/witte kater uit het asiel. Erg knuffelig.
"The reward for conformity is that everyone likes you but yourself." - Rita Mae Brown
Gebruikersavatar
Eveliene
Berichten: 612
Lid geworden op: 10 jul 2013, 15:01
Gender: Trans MtF
Locatie: Almere

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Eveliene »

Afbeelding

Onze dierentuin, Peevee ons paardje past niet in de woonkamer van ons appartement dus die staat op stal.
Gebruikersavatar
Mason
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 aug 2017, 11:36
Gender: Trans FtM
Locatie: Leeuwarden

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Mason »

Ik heb twee konijntjes en twee ratjes. Het is grappig om te zien hoe de kleinste (kale) rat achter de konijntjes aan rent door de kamer. Hij is nergens bang voor!
Groetjes,

Mason
Gebruikersavatar
Linda
Berichten: 132
Lid geworden op: 15 jul 2017, 15:05
Gender: Transgender

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Linda »

Alexandra schreef: 22 mar 2017, 14:38 Nee, geen huisdieren. Wel een katje gehad.

Honden vind ik ronduit vies en luidruchtig, katten weer een risico (toxoplasmose, krabziekte, haren, wormen, etc. etc.) en mijn interieur is daar gewoon veel te netjes voor, een paradijsje. Een fretje lijkt me wel leuk, maar die zijn nog moeilijker dan een kat. Misschien vissen... water, poep, nee laat maar... Dieren zijn leuk op het platte land, maar in een net appartement vind ik het gewoon vies.... misschien als ik ooit weer naar het platteland ga, wat ik wel wil, dan zou ik misschien wel een hond en kat willen, maar toch liever een geit en een stel kippen. Genoeg ruimte.
Je lijkt me geen dierenvriend te zijn... terwijl dieren de eerlijkheid zelve zijn itt mensen. Transformeer je van man naar vrouw en je hond zal je even raar aankijken maar komt dan weer pootjes geven. :doh: