Nieuwe chat! Zie dit topic.

Huisdiertjes?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20230219 »

Ja ik heb al sinds 2 jaar contact met een Belgische mailvriendin en die is ook helemaal in Halloween sferen maar heb het idee dat het in België meer leeft dan in Nederland.
Maar ik zou mij helemaal gek gillen als die nep spinnen naar beneden zouden komen, ik heb weleens dat er een kelder spin over de overloop rent maar ik vlieg bijna door de gips plafond platen hahaha.
Mijn moeder stuurde mij altijd op pad om een spin te verwijderen maar ja ik gilde harder dan zijzelf :)
Dus schoot niet heel erg op hahaha..

Maar mooi dat je deze traditie in ere houdt Nick..
Liefs:Lisa
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20180311 »

Lisa1973 schreef:Ja ik heb al sinds 2 jaar contact met een Belgische mailvriendin en die is ook helemaal in Halloween sferen maar heb het idee dat het in België meer leeft dan in Nederland.
Maar ik zou mij helemaal gek gillen als die nep spinnen naar beneden zouden komen, ik heb weleens dat er een kelder spin over de overloop rent maar ik vlieg bijna door de gips plafond platen hahaha.
Mijn moeder stuurde mij altijd op pad om een spin te verwijderen maar ja ik gilde harder dan zijzelf :)
Dus schoot niet heel erg op hahaha..

Maar mooi dat je deze traditie in ere houdt Nick..
Liefs:Lisa
Hoi Lisa,

Thx . Even tussendoor een van mijn buren, kent slangen als huisdieren ( een drie tal). Toen ik hun ( hij en zijn vrouw) vroeg, wat hebben jullie daar nu toch aan ? Vertelde hij me:" wel Nick, ergens hou ik vreemd genoeg van die dieren, maar vooral wil ik, dat iedereen weet dat ik die reptielen heb !".

Ik waarom ?. Hij:" wel Nick, inbreken gaan ze niet snel doen, eenmaal ze weten wat voor een aangenaam drietal, ik hier in huis heb". Ik :fpalm: : Ik ook niet Rudy !.

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20230219 »

Nick schreef:
Hoi Lisa,

Thx . Even tussendoor een van mijn buren, kent slangen als huisdieren ( een drie tal). Toen ik hun ( hij en zijn vrouw) vroeg, wat hebben jullie daar nu toch aan ? Vertelde hij me:" wel Nick, ergens hou ik vreemd genoeg van die dieren, maar vooral wil ik, dat iedereen weet dat ik die reptielen heb !".

Ik waarom ?. Hij:" wel Nick, inbreken gaan ze niet snel doen, eenmaal ze weten wat voor een aangenaam drietal, ik hier in huis heb". Ik :fpalm: : Ik ook niet Rudy !.

Grtz Nick ;)
Ja slangen zijn geen misselijke dieren om door gebeten te worden..
Een valkparkiet zoals ik nu heb zal hooguit naar een inbreker blazen maar goed hij rooft net zo goed mijn huis leeg :lol:
Slangen vind ik al helemaal doodeng en spinnen ook geen liefhebber van maar sla ze nooit dood maar zet ze buiten.
Als je toch ziet hoe de kruis spinnen in deze tijd prachtige kunstwerken maken om muggen en vliegen in te vangen is werkelijk een wonder.
Dus snap helemaal dat jij spinnen als huisdier houdt want zijn prachtige dieren maar ze landen mij teveel in mijn langer wordende haren hihihi..
Gebruikersavatar
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Mr.X »

Mijn geliefde kat was gisteren net een tweetal jaren dood. Sindsdin heb ik geen huisdieren gehad. Dat mag niet van mijn huisbaas. Ik zou heel graag een kat of valkparkiet willen hebben, maar helaas....

Of tellen kikkervisjes? Die had ik deze lente.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Nate_0 »

Mr.X schreef:Mijn geliefde kat was gisteren net een tweetal jaren dood. Sindsdin heb ik geen huisdieren gehad. Dat mag niet van mijn huisbaas. Ik zou heel graag een kat of valkparkiet willen hebben, maar helaas....

Of tellen kikkervisjes? Die had ik deze lente.
Ik zit in dezelfde situatie qua huisdieren houden... Het is me nog wel eens gelukt de kat van de buren op ons balkon te lokken :D Ik houd het dus bij de spinnen/vliegen/motten/etc. die via het raam naar binnen komen.
meerdere zakken met zaagsel
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla,

Als je mijn gevraagde en geplaatste foto
( draadje " Plots overlijden,..........")

" Delette" zonder mijn weten !
Doe het dan overal, en ook hier. Alvast bedankt.

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20180501 »

Dat is dan ook zonder mijn medeweten gebeurd Nick
Ik heb niets gedelete, voor zover ik weet.. :?

Ik plaats ze ook altijd voor onbepaalde tijd
mss is daar een keer iets mis gegaan.??
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20180311 »

Daniéla schreef:Dat is dan ook zonder mijn medeweten gebeurd Nick
Ik heb niets gedelete, voor zover ik weet.. :?

Ik plaats ze ook altijd voor onbepaalde tijd
mss is daar een keer iets mis gegaan.??
Vreemd toch, net die ! Terwijl de anderen net een langere: " onbepaalde tijd kennen "
Delete, alles maar. Ik wil trouwens zelf controle over mijn foto's, in de toekomst kennen.

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180501
Berichten: 5099
Lid geworden op: 25 mar 2012, 13:24
Gender: Vrouw

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20180501 »

Ik zou dat best voor je willen doen als ik maar wist hoe...

Maar graag gedaan...
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20180311 »

Mss, Emma eens vragen.

Grtz Nick.
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .