Huisdiertjes?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
Mir
Berichten: 68
Lid geworden op: 24 nov 2017, 15:17
Gender: Geen

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Mir »

Goh wat rot voor je, altijd moeilijk om aan te zien als er iets is met dieren.
Wou dat katten 50 jaar konden worden, 16 tot 23 vind ik al kort, laat staan dat ze dan eerder moeten gaan.
Wens je veel sterkte toe!
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Freedom »

Nick schreef: 25 nov 2017, 18:06 Happy, mijn jong vrouwelijk katje, poesje is aan het sterven. Lang zal ik haar niet meer hebben, mss nog tot morgen of overmorgen ( Te jong en jammer genoeg ongeneselijk :( te ziek) .

Grtz Nick :cry: :hug2: :hbeat:
Wat rot voor je, Nick.. Wat heeft (of had..) ze? :(

Sterkte :hug2:
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Max.Hopper88
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 nov 2017, 22:57
Gender: Trans FtM

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Max.Hopper88 »

Ach wat naar nick! Knuffels en sterkte!
Destroy your personal demons. Use their corpses as fuel to light your way - Laurell K. Hamilton
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20180311 »

Freedom schreef: 27 nov 2017, 23:36
Nick schreef: 25 nov 2017, 18:06 Happy, mijn jong vrouwelijk katje, poesje is aan het sterven. Lang zal ik haar niet meer hebben, mss nog tot morgen of overmorgen ( Te jong en jammer genoeg ongeneselijk :( te ziek) .

Grtz Nick :cry: :hug2: :hbeat:
Wat rot voor je, Nick.. Wat heeft (of had..) ze? :(

Sterkte :hug2:
Hoi Freedom,

Door haar Of de verplichte, Wet tot operatie in België ( Castratie, Sterilisatie, bij katten), liet ik alles wegnemen uit voorzorgen bij haar tegenover eventueel later , baarmoederkanker, enz,....

Nu kent ze zwaar oestrogeen tekort ( Brak haar heupje) en breekt stilaan alles. Vandaag ( Straks komt weer de veearts). Niet alleen om haar wat te helpen, maar om haar verslag, als veearts tegenover de verplichte wet en de gevolgen daarvan bij jonge vrouwelijke katjes in België, de wereld in te sturen. Het gevolg van hormonen tekort bij jonge vrouwelijke katjes = botontkalking.

Grtz Nick ( Ps. Happy, is zo zwak, ik moet :( maar liefdevol :hbeat: ingrijpen ( Haar :hbeat: :hug2: :hbeat: laten Inslapen).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190712
Berichten: 959
Lid geworden op: 19 dec 2012, 19:56
Gender: Man

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20190712 »

Och wat naar, sterkte Nick!
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Freedom »

Wat ontzettend zielig :( veel sterkte Nick!
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20180311 »

Happy, is er jammer genoeg niet meer ( Morgen begraaf ik , haar in mijn tuin). Happy, mijn kleine :hbeat: meid : Rust zacht :hbeat: :( :hbeat: :hug2: :hbeat:

Grtz Nick ( Ps. Thx Lucas en Freedom).
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20190122 »

Nick schreef: 29 nov 2017, 18:28
Freedom schreef: 27 nov 2017, 23:36
Nick schreef: 25 nov 2017, 18:06 Happy, mijn jong vrouwelijk katje, poesje is aan het sterven. Lang zal ik haar niet meer hebben, mss nog tot morgen of overmorgen ( Te jong en jammer genoeg ongeneselijk :( te ziek) .

Grtz Nick :cry: :hug2: :hbeat:
Wat rot voor je, Nick.. Wat heeft (of had..) ze? :(

Sterkte :hug2:
Hoi Freedom,

Door haar Of de verplichte, Wet tot operatie in België ( Castratie, Sterilisatie, bij katten), liet ik alles wegnemen uit voorzorgen bij haar tegenover eventueel later , baarmoederkanker, enz,....

Nu kent ze zwaar oestrogeen tekort ( Brak haar heupje) en breekt stilaan alles. Vandaag ( Straks komt weer de veearts). Niet alleen om haar wat te helpen, maar om haar verslag, als veearts tegenover de verplichte wet en de gevolgen daarvan bij jonge vrouwelijke katjes in België, de wereld in te sturen. Het gevolg van hormonen tekort bij jonge vrouwelijke katjes = botontkalking.

Grtz Nick ( Ps. Happy, is zo zwak, ik moet :( maar liefdevol :hbeat: ingrijpen ( Haar :hbeat: :hug2: :hbeat: laten Inslapen).
Mijn pers (mannetje) is na castratie ondanks een lekke hartklep (hartruis) 16 jaar geworden en zelf vredig in geslapen door ouderdom.

Mijn oosterse korthaar (poesje) niet geholpen was maar net 9 jaar geworden en overleden aan de ziekte met een k.

Je kunt er van tevoren geen peil op trekken hoe oud een kat wordt en hoe het beestje op het wel of niet helpen gaat reageren.
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Benjamin »

tanisha schreef: 04 jul 2015, 21:13 Hier 2 katten, 4ratten, 12muizen en een veeltepelmuis
Ik heb zojuist tien volle minuten naar plaatjes van veeltepelmuizen gekeken. Bizar! Nog nooit van gehoord.

Ik heb een poes (blauwe Rus), klein formaatje en ze is erg lief en zacht. Een soort levend knuffeltje heb ik hier dus rondlopen. :mrgreen: Ze slaapt ook altijd bij me in bed, vinden sommige mensen vies maar ik vind het beregezellig. Sinds ik vrijgezel ben heeft ze de helft van een flink tweepersoons bed tot haar beschikking en daar ligt ze laaaaanguit in.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Huisdiertjes?

Bericht door Anon20190122 »

Muizen en ratten volk is allemaal overleden ik had eigenlijk verwacht de veeltepelmuis nog een paar jaar langer te hebben maar vond haar dood op een morgen zal waarschijnlijk een hartaanval geweest zijn.

De muizen die we tegenwoordig nog hebben zijn wat minder gewenst! :roll:
Plaats reactie