Hoe komen jullie aan je nieuwe naam?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Hoe komen jullie aan je nieuwe naam?

Bericht door Freedom »

Mijn naam was een tijd lang een afkorting van mijn geboortenaam alleen merkte ik dat het niet echt werkte. De naam Robin zat al een tijd in mijn achterhoofd, en toen ik in een kledingwinkel een klantenpas aan liet maken moest ik ter plekke wat noemen. Toen werd het Robin en dat voelde goed, bovendien had ik vroeger met mijn stiefbroertje altijd discussies wie Robin en wie Batman mocht zijn. Turns out I'm a Robin after all. :)
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
Eva
Beheerder
Berichten: 6805
Lid geworden op: 25 mar 2012, 11:00
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Etten-Leur

Re: Hoe komen jullie aan je nieuwe naam?

Bericht door Eva »

Gedaan :)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Aldwin
Berichten: 118
Lid geworden op: 06 nov 2017, 22:58
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/Hem
Locatie: Friesland

Re: Hoe komen jullie aan je nieuwe naam?

Bericht door Aldwin »

Bedankt!
Be exactly who you want to be, do what you want to do
I am he and she is she but you're the only you
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Hoe komen jullie aan je nieuwe naam?

Bericht door Simon »

Aldwin schreef: 09 jan 2018, 11:07 Ik heb gekozen voor Aldwin! Ik voel mij erg goed bij deze naam en ik heb het gevoel dat dit echt een blijvertje wordt

Dankjewel IAmRemi voor de suggestie :D

Groetjes van Aldwin
Yay! Gefeliciteerd met je nieuwe naam, Aldwin!
Groetjes,

Simon
Benjamin
Berichten: 1665
Lid geworden op: 28 nov 2017, 15:56
Gender: Non-binair
Locatie: O, o Den Haag

Re: Hoe komen jullie aan je nieuwe naam?

Bericht door Benjamin »

Nou zo dus:


Gijs
Bas
Ben
Philip
Thijs
Tijl
Juda
Boaz
Willem


:mrgreen:

PS: Mooie naam, Aldwin.
Groetjes,

Ben

- Wil genderprettig leren te zijn. -
Elke84
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 jan 2018, 10:04
Gender: Transgender
Locatie: Gent

Re: Hoe komen jullie aan je nieuwe naam?

Bericht door Elke84 »

Mijn ouders wouden 'mijn' geslacht niet weten en hadden zowel een meisjes- als jongensnaam voorzien, Elke als meisje, vandaar. Elke klinkt wel vrij lief, schattig, introvert, verlegen,... helemaal iets voor mij dus :)

Mijn ouders hoopten trouwens op een meisje omdat ze al een jongen hadden... Oh the irony... :D
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Hoe komen jullie aan je nieuwe naam?

Bericht door Simon »

Elke84 schreef: 24 jan 2018, 19:48 Mijn ouders wouden 'mijn' geslacht niet weten en hadden zowel een meisjes- als jongensnaam voorzien, Elke als meisje, vandaar. Elke klinkt wel vrij lief, schattig, introvert, verlegen,... helemaal iets voor mij dus :)

Mijn ouders hoopten trouwens op een meisje omdat ze al een jongen hadden... Oh the irony... :D
Hebben ze alsnog wat ze wilden. Met een omweg weliswaar, maar beter laat dan nooit. :P
Groetjes,

Simon
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: Hoe komen jullie aan je nieuwe naam?

Bericht door anon20181206 »

Ik was op zoek naar een passende naam voor mijn motor, mijn Italiaantje heet Eligia, de K1100LT heet Red Sonja, heeft mijn vriendin zo genoemd naar haarzelf toen ze erachter kwam dat ze er op kon rijden. Mijn R1200RT heet Nicole von Bayern, en de R1100RS had nog geen naam. Dus ik op zoek, kom ik bij Arlina uit. Vond dat wel een mooie naam, keek eens in de spiegel en sprak die naam uit. Heb die naam maar zelf genomen. Paar dagen later de R1100RS ook maar Arlina von Bayern genoemd. Red Sonja is ook maar tot de familie gekomen, is nu Red Sonja von Bayern.
Er staat nog een naamloze BMW, die is nog in opbouw.
De auto (Renault) is Franske, de aanhanger heet Remorkske.
Italiaantje is een Cagiva SST 350 Ala Verde.

Maar ik ben Arlina :hbeat:
Elke84
Berichten: 30
Lid geworden op: 24 jan 2018, 10:04
Gender: Transgender
Locatie: Gent

Re: Hoe komen jullie aan je nieuwe naam?

Bericht door Elke84 »

IAmRemi schreef: 24 jan 2018, 19:50
Elke84 schreef: 24 jan 2018, 19:48 Mijn ouders wouden 'mijn' geslacht niet weten en hadden zowel een meisjes- als jongensnaam voorzien, Elke als meisje, vandaar. Elke klinkt wel vrij lief, schattig, introvert, verlegen,... helemaal iets voor mij dus :)

Mijn ouders hoopten trouwens op een meisje omdat ze al een jongen hadden... Oh the irony... :D
Hebben ze alsnog wat ze wilden. Met een omweg weliswaar, maar beter laat dan nooit. :P
Ze weten het niet en dat is maar best ook :)
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Hoe komen jullie aan je nieuwe naam?

Bericht door Simon »

Elke84 schreef: 24 jan 2018, 22:42
IAmRemi schreef: 24 jan 2018, 19:50
Elke84 schreef: 24 jan 2018, 19:48 Mijn ouders wouden 'mijn' geslacht niet weten en hadden zowel een meisjes- als jongensnaam voorzien, Elke als meisje, vandaar. Elke klinkt wel vrij lief, schattig, introvert, verlegen,... helemaal iets voor mij dus :)

Mijn ouders hoopten trouwens op een meisje omdat ze al een jongen hadden... Oh the irony... :D
Hebben ze alsnog wat ze wilden. Met een omweg weliswaar, maar beter laat dan nooit. :P
Ze weten het niet en dat is maar best ook :)
Ah, mijn excuses.
Groetjes,

Simon
Plaats reactie