Wat wilde jij vroeger worden?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Elise
Berichten: 916
Lid geworden op: 01 feb 2016, 14:01
Gender: Trans MtF

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Elise »

Ik wilde vroeger dinosaurus skeletten opgraven. :D Paleontoloog heet dat volgens mij.
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Ender »

ElissaMtF schreef:Ik wou oncologe worden.
Met kanker & patiënten omgaan? Waarom?
Vertrokken01
Berichten: 289
Lid geworden op: 05 okt 2016, 17:23
Gender: Onzeker
Locatie: ////

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Vertrokken01 »

Ender schreef:
ElissaMtF schreef:Ik wou oncologe worden.
Met kanker & patiënten omgaan? Waarom?

Mijn oma stief aan longkanker, Ender, toen voelde ik mij zo machteloos dat ik haar traag zag sterven en die ziekte ongeneeslijk was dat er een alarm in mijn hoofd afging dat ik misschien het verschil kon maken :/ Dat ik misschien mensen zoals haar zou kunnen redden in de toekomst. Het is iets dat mij nooit heeft losgelaten, ook als ik nu mensen zie die terminaal ziek zijn laat het me niet los dat iemand het passend puzzelstukje moet vinden :(
////
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Ender »

ElissaMtF schreef:
Ender schreef:
ElissaMtF schreef:Ik wou oncologe worden.
Met kanker & patiënten omgaan? Waarom?

Mijn oma stief aan longkanker, Ender, toen voelde ik mij zo machteloos dat ik haar traag zag sterven en die ziekte ongeneeslijk was dat er een alarm in mijn hoofd afging dat ik misschien het verschil kon maken :/ Dat ik misschien mensen zoals haar zou kunnen redden in de toekomst. Het is iets dat mij nooit heeft losgelaten, ook als ik nu mensen zie die terminaal ziek zijn laat het me niet los dat iemand het passend puzzelstukje moet vinden :(
Ok, dat snap ik. Mijn opa is ook overleden aan kanker.. hij wist altijd wel dat hij het had maar nooit wat over gezegd. Toen hij werd opgenomen was het allang te laat... en hij wist dat, hij wist dat hij kanker had, maar hij had er nooit wat aan gedaan, of over gesproken, alleen zijn afscheid voorbereid
Vertrokken01
Berichten: 289
Lid geworden op: 05 okt 2016, 17:23
Gender: Onzeker
Locatie: ////

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Vertrokken01 »

Ender schreef:
ElissaMtF schreef:
Ender schreef:
Met kanker & patiënten omgaan? Waarom?

Mijn oma stief aan longkanker, Ender, toen voelde ik mij zo machteloos dat ik haar traag zag sterven en die ziekte ongeneeslijk was dat er een alarm in mijn hoofd afging dat ik misschien het verschil kon maken :/ Dat ik misschien mensen zoals haar zou kunnen redden in de toekomst. Het is iets dat mij nooit heeft losgelaten, ook als ik nu mensen zie die terminaal ziek zijn laat het me niet los dat iemand het passend puzzelstukje moet vinden :(
Ok, dat snap ik. Mijn opa is ook overleden aan kanker.. hij wist altijd wel dat hij het had maar nooit wat over gezegd. Toen hij werd opgenomen was het allang te laat... en hij wist dat, hij wist dat hij kanker had, maar hij had er nooit wat aan gedaan, of over gesproken, alleen zijn afscheid voorbereid
Soms heb ik dromen over haar nog dat ze genezen is en dat die ziekte weg is enz en dan word ik wakker en is het erg verwarrend omdat de droom zo echt en goed voelt. Ik mis haar heel erg.
////
marianne
Berichten: 242
Lid geworden op: 15 apr 2016, 00:55
Gender: Vrouw
Locatie: Twente

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door marianne »

Ik wilde beslist burgemeester worden omdat dat de enige jongens waren die een ketting dragen.
verder wilde ik eigenlijk wel huisvrouw worden. is ook aardig gelukt,
en kassière, kapster, visagiste, maar dat was allemaal om mooi te kunnen lijken.
<body>
<!-- no body is perfect -->
</body>
Saskia
Berichten: 564
Lid geworden op: 25 nov 2013, 12:48
Gender: Vrouw
Locatie: Rodenrijs

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Saskia »

Ik wilde verpleegster worden. Echter doordat ik zo gesloten was is het helaas nooit gelukt. Na diverse andere pogingen tot iets ben 9k uiteindelijk zonder iets. Ben toen de administratie in gerold. Eigenlijk heb ik dus niet voor een specifiek beroep geleerd.
Afbeelding

Afbeelding

Geboren en getogen in de mooiste stad van de EU: GRONINGEN (daar gaat niets boven)
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Emma »

marianne schreef:Ik wilde beslist burgemeester worden
Misschien wil ik dat nog steeds wel ;)
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Irene_de_Vreede
Moderator
Berichten: 3639
Lid geworden op: 23 mei 2012, 22:26
Gender: Transgender
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Breda

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Irene_de_Vreede »

Emma schreef:
marianne schreef:Ik wilde beslist burgemeester worden
Misschien wil ik dat nog steeds wel ;)
Burgemeester van Etten-Leur?
Irene
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Emma »

Irene_de_Vreede schreef:Burgemeester van Etten-Leur?
Dat schijnt zeldzaam te zijn, burgemeester worden van de plaats waar je al woont. Tenzij je in Amsterdam woont. Zelfs voor Rotterdam is het al lastig.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Plaats reactie