Nieuwe chat! Zie dit topic.

Wat wilde jij vroeger worden?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Anon20180311 »

Gewoon gelukkig

Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Anon20180311 »

Eva schreef:Gek

Het leek me eigenlijk wel ideaal. Nooit hoeven werken, altijd eten voor je, een schoon en warm bedje... geweldig!

Volgens Emma ben ik er tot op zekere hoogte in geslaagd. Dat niet-werken en zo is niet helemaal van de grond gekomen. De rest wel, meent zij.

Hoi Eva,

In Vlaanderen/België " Zijn het zotten die werken, je word er niet rijk van, je word er zo moe van ,.........." En ze hebben er een liedje van gemoakt.

Liedje is waar, de rest ( grapje) Grtz Nick ;)
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Gebruikersavatar
Tanja
Berichten: 308
Lid geworden op: 06 nov 2012, 19:51
Gender: Trans MtF
Locatie: rotterdam

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Tanja »

Ik had maar één droom.....Stewardess worden. Helaas mocht dit nooit lukken :roll:
Waarom heb ik het mezelf zo moeilijk gemaakt?? Omdat ik waarschijnlijk een domme doos ben die het allemaal wel dacht te kunnen verdringen :fpalm:
Anon20190122
Berichten: 1777
Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:07
Gender: Vrouw

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Anon20190122 »

Vroeger wilde ik op de vrachtwagen de wereld rond de wereld heb ik niet gedaan Europa en een paar oostbloklanden wel.
Ik reed overal heen maar Turkije en Rusland vond mijn toenmalige werkgever toch iets te spannend voor een dame.
Maar goed ik wilde het avontuur en dat heb ik zeker ook gehad inclusief de nodige ellende onderweg.

Tegenwoordig doe ik zo min mogelijk dat bevalt me veel beter! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Ender »

Straaljagerpiloot! Dat leek me echt het tofste in de wereld. Buck Danny hielp daar ook bij xD heb zelfs een paar keer contact gehad met militairen van die opleiding maar het is uiteindelijk wat anders geworden.
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Nate_0 »

Ender schreef:Straaljagerpiloot! Dat leek me echt het tofste in de wereld. Buck Danny hielp daar ook bij xD heb zelfs een paar keer contact gehad met militairen van die opleiding maar het is uiteindelijk wat anders geworden.
Omg, haha. Ambitieus! Hoe vaak heb je Top Gun gekeken? :P
meerdere zakken met zaagsel
Isabelle
Berichten: 525
Lid geworden op: 19 jun 2016, 02:38
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: Amsterdam

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Isabelle »

Heel vroeger wilde ik politie agent worden.
Later in mijn leven dvocaat. Geweldig leek het me onrecht bestrijden.
Vooral invloeden van tv kwam ik echter achter
Later ging ik meer nadenken over wat onrecht nou eigenlijk was en if de wet nou altijd dit bestreed of ook in de hand werkte.
Ik vond het best scheef hoe dingen soms gingen en werkten in Nederland en dit allemaal binnen de wet.
Rijke profiteurs met goede advocaten ,vrijkomen op procesfouten, bah.
Dus ook weer vanaf gestapt.
Nu zie ik het wel, eerst maar mijn bachelor en daarna master halen, misschien nog een andere studie ,verder groeien in Albert heijn, go with the flow.
Droom is doctor worden : universitair docent en onderzoek doen binnen de sociologie of filosofie.
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door janine2363 »

Astronaute worden leek me wel wat. Het universum heeft een enorme aantrekkingskracht
Met de benen op de grond: Ingenieur, de (technische) wereld begrijpen, uitvinden, maken
Sociologie heeft me ook altijd geboeid: Het is een studie over complexiteit & verbanden

Nu? Geest in de fles lijkt me wel wat. Pure gedachten
Gebruikersavatar
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Nate_0 »

Geest in de fles... Maar zou je je dan niet opgesloten voelen? En zou dit onsterfelijkheid betekenen?
meerdere zakken met zaagsel
Gebruikersavatar
janine2363
Berichten: 1035
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door janine2363 »

>> Geest in de fles... Maar zou je je dan niet opgesloten voelen? En zou dit onsterfelijkheid betekenen?
:-)

Er is een verhaal van Roald Dahl waar een man, een professor geloof ik, (z'n lichaam) doodgaat, maar zijn
hersens & een oog kunne overleven dus kiest hij voor een "eeuwig leven" in een soort vissenkom om door
te denken. En, oh ja, zijn echtgenote moest natuurlijk op hem blijven passen, hmmmm, ... vergissing ;-)

Maar ook, de geest in de Disney film Alladin (Robin William's stem !), wie zou die niet willen zijn.

En voor onsterfelijk: De onsterfelijke in "The hitchhikers guide to the galaxy" (Douglas Adams) die zich zo
enorm verveeld dat hij uiteindelijk op pad gaat om het meest belangrijke werk voor de mensheid (alienheid)
ooit uit te voeren: Iedereen die ooit leefde, leeft en zal leven in alfabetische volgorde bezoeken met een
tijdreis-ruimteschip om,... ze te beledigen

Waarom wilde ik ook alweer astronaute worden, ... ... oh oh ;-)