Wat wilde jij vroeger worden?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Nate_0 »

JA DAT VERHAAL KEN IK. Ik heb de bundel waar dat verhaal in staat, en wat een gruwel. Brrrrrrr.... Lijkt me beter om dan maar te sterven. Was het niet zo dat hij mensen constant lag aan te staren en doof was, etc.?

(Nog even daar op inhakend -- in Rusland is dus een meneer die een hoofdtransplantatie wil uitvoeren binnen nu en een paar jaar, en dat verhaal is het enige waar ik aan kan denken).

...Wauw, ik moet echt The Hitchhikers Guide nog eens gaan lezen, haha. Klinkt wel als het soort verhaal dat mij ligt... Doet me ook een beetje denken aan Jack Harkness/Face of Bo uit Doctor Who. Is ook niet heel prettig...

Wil je niet gewoon liever Doctor Who of zijn/haar companion worden? (Ik wil nog steeds een vrouwelijke regeneration). Dan ben je zowel astronaute als tijdreiziger!

Ik weet eigenlijk niet wat ik op dit moment wil worden... In mijn puberteit had ik "man" gezegd, en dat geldt nog steeds maar qua toekomst, we gaan het zien... Een staand/"rechtop" beroep zal niet meer kunnen dus een kok worden is sowieso out of the question maar misschien iets met betrekking tot literatuuronderzoek.
meerdere zakken met zaagsel
janine2363
Berichten: 1034
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:21
Gender: Vrouw
Locatie: Hasselt

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door janine2363 »

>> Was het niet zo dat hij mensen constant lag aan te staren en doof was, etc.?
Wat ik mij herinner, was de prof nooit zo aardig voor zijn vrouw geweest, mocht niks
maar dan ook niks en zeker niet roken... Het verhaal wordt verteld al er iemand op
bezoek komt en zij biedt hem ook een sigaret aan. Denk eens waar zij de rook
uitademt ... ... aw aw aw

>> ik moet echt The Hitchhikers Guide nog eens gaan lezen
Het zou wettelijk verplicht moeten zijn om 'm uit het hoofd te leren. Je moet wel in
het Engels lezen. Veel grappen zijn niet vertaalbaar

"What's bad about being drunk ?" "You ask a glass of water"
The cathedral of hate in coolours ranging from ultraviolaent to infradead

Als muziek fanaat ben ik natuurlijk fan van Disaster Area. Die zo luid spelen dat ze
zelf niet op het podium willen staan maar spelen in een satelliet in orbit, en dan
het liefst in orbit om een andere planeet.

Als ik doorga, kan ik hier het heel boek intikken. Da's een van de positieve kanten
van een bijna perfect geheugen ;-)
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Nate_0 »

Hahahaha heel fijn. Iemand probeerde ooit het boek voor te lezen tijdens een presentatie tijdens de les Engels, en zelfs toen kwamen de grappen niet goed over. Maar goed, dat in het Engels lezen is geen issue, aangezien ik toch English lit & cult wil gaan doen volgend jaar :) Literatuuronderzoek, in het Engels dus. Zal eens beginnen met Hitchhiker's Guide... En Good Omens zal ik ook maar eens aanschaffen.
meerdere zakken met zaagsel
Citizen Erased
Berichten: 405
Lid geworden op: 07 mar 2016, 14:19
Gender: Man

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Citizen Erased »

Dit. :')
Afbeelding

Zoet he.
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Nate_0 »

Citizen Erased schreef:Dit. :')
Afbeelding

Zoet he.

Je droom is dus gewoon uit gekomen met pokémon go :P
meerdere zakken met zaagsel
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Ender »

Nate_0 schreef:
Ender schreef:Straaljagerpiloot! Dat leek me echt het tofste in de wereld. Buck Danny hielp daar ook bij xD heb zelfs een paar keer contact gehad met militairen van die opleiding maar het is uiteindelijk wat anders geworden.
Omg, haha. Ambitieus! Hoe vaak heb je Top Gun gekeken? :P
Haha heel vaak! Maar lang niet zo vaak als Hot Shots! Die film is geniaal xD
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Ender »

Citizen Erased schreef:Dit. :')
Afbeelding

Zoet he.
Jaaaaa
Nate_0
Berichten: 2923
Lid geworden op: 04 aug 2016, 20:16
Gender: Man

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Nate_0 »

Hot Shots was bizar en het enige wat ik me nog echt herinner was het ei dat gebakken werd op de buik van die vrouw... Wat een cinematic masterpiece.

Pokémon was inderdaad behoorlijk ultiem. Ik had een horloge met pikachu er op en het was digitaal en gaf licht, it was amazing.
meerdere zakken met zaagsel
Ender
Transgender
Berichten: 2163
Lid geworden op: 20 aug 2016, 19:28
Gender: Trans FtM

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Ender »

Nate_0 schreef:Hot Shots was bizar en het enige wat ik me nog echt herinner was het ei dat gebakken werd op de buik van die vrouw... Wat een cinematic masterpiece.

Pokémon was inderdaad behoorlijk ultiem. Ik had een horloge met pikachu er op en het was digitaal en gaf licht, it was amazing.
Hot Shots: echt, hoe vaker je hem kijkt, hoe meer verstopte grappen je ziet. Bv in de openingsscene zie je allemaal rook op een vliegdekschip, dus je denkt "oh dat komt van de motoren van de vliegtuigen!" maar dan pannen ze naar links en blijkt het de stoom van een fluitketel. Deze zag ik pas de derde keer ofzo dat ik de film keek xD

Pokemon: ben je nu ook bezig met Pokemon Go? Ik vind dat spel wel het ultieme jeugdsentiment (en de enige reden dat ik het speel, haha, ik vind het geweldig)
Jannet V
Berichten: 1311
Lid geworden op: 30 jun 2012, 20:06
Gender: Vrouw

Re: Wat wilde jij vroeger worden?

Bericht door Jannet V »

Vulkaan!!! Lekker op m'n rug liggend een sigaretje roken en iedereen maar zeggen, "Kijk hij werkt!".
Even serieus nu, het eerste wat ik me kan herinneren is 'meisje'. En in de laatste van de lagere school was ik er van overtuigd dat ik zou gaan fotograferen. Daarna is er iets gebeurt wat m'n vertrouwen in de wereld op z'n kop heeft gezet en een kleine tien jaar later nog iets anders. Het hoogst haalbare is daarna huisvrouw/man geworden in mijn beleving. En betaald mijn eigen naschoolse opvang met 4 à 5 kinderen.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
Plaats reactie