Nieuwe chat! Zie dit topic.

waar kijk je nu naar

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gebruikersavatar
Arthas
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 mar 2017, 22:46
Gender: Trans FtM

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Arthas »

Alexandra schreef:
Zo relaxed, luister ik ook vaak naar. Ken je deze ook: http://rainymood.com/
Is een heel chille site waar tevens ook heel bijzonder bijna alle muziek bij afgespeeld kan worden : D
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Alexandra »

The Internet Warriors... The Guardian begint goed te worden met korte documentaires... heel goed zelfs...

Wie zijn de mensen die op Internet overal op reageren? waarom doen ze het? korte docu over de internet/keyboard warriors.

Why do so many people use the internet to harass and threaten people, and stretch the freedom of speech to its limits? Director Kyrre Lien meets a global group of strongly opinionated individuals, who spend their time debating online on the subjects they care most strongly about. Online platforms are their favourite tools to express the opinions that others might find objectionable in language that often offends. Do they behave in the same way when they come offline?

The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Gebruikersavatar
Arthas
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 mar 2017, 22:46
Gender: Trans FtM

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Arthas »

Alexandra schreef:The Internet Warriors... The Guardian begint goed te worden met korte documentaires... heel goed zelfs...
Net even gekeken! Interessant, maar vaak zit ik dit toch te kijken met een soort ongemak in mijn maag. Tegelijkertijd soms ook wel weer grappig hoe sommige mensen dingen zien. Er valt nog veel te leren
Gebruikersavatar
Dieuwertje
Berichten: 1102
Lid geworden op: 29 mei 2016, 09:00
Gender: Trans MtF
Locatie: Lelystad

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Dieuwertje »

Wie zijn toch die mensen? Nou, voorlopig hou ik het bij dit forum :-)
Half gezien, mijn laptopje vond een herstart ergens middenin nodig. Maar zitten best wel mensen tussen met enge ideeën. Ik kom regelmatig in Zuid-Afrika en de mening van 1 man kwam akelig dicht bij wat de vroegere machthebbers daar voor idee hadden.
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Anon20190501 »

Aflevering 3 van Rebecka Martinsson. Zweedse krimi van 2016. Girl power met diepgang. Aanrader als deze al in NL/BE beschikbaar zou zijn.
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Gebruikersavatar
Nisha
Berichten: 177
Lid geworden op: 16 mar 2017, 15:55
Gender: Trans MtF
Locatie: Limburg, nabij Venlo

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Nisha »


Er is niks op de TV, dus ben ik deze serie maar weer gaan kijken.
No flame burns forever, No glory lasts.
Under siege by the night, And so the day falls defeated.
Gebruikersavatar
Alexandra
Berichten: 835
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:15
Gender: Vrouw

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Alexandra »

Mooie (en lange) documentaire over Putin.

The body is a temple. Know yourself, and you shall know the gods. — Ancient Egyptian Proverb
Anon20190501
Berichten: 2212
Lid geworden op: 10 feb 2016, 22:37
Gender: Trans MtF

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Anon20190501 »

Rogue one - a Star Wars story
"Indeed, organizing atheists has been compared to herding cats, because they tend to think independently and will not conform to authority." (Richard Dawkins, The God Delusion)
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Anon20180311 »

Momenteel naar: " The Thing " Horror in Antarctica ( 2011)

Grtz Nick :o
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .
Anon20180311
Berichten: 2489
Lid geworden op: 25 dec 2015, 18:03
Gender: ———

Re: waar kijk je nu naar

Bericht door Anon20180311 »

Bbbrrrrrrrrrrrrr, Als mijn vriendin straks niet kan slapen, tot daar aan toe. Maar deze film " The Thing" dat is niets voor mij.

Grtz Nick :whistle:
Hey, pa je kinderen werden groot. En al heb je het nooit geweten,... ik werd u zoon. Liefs Nick .
Hey, ma bedankt dat je me kende en herkende, als je zoon. Veel liefs Nick :hug2: .