Gendereuforie

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Plaats reactie
Freedom
Berichten: 562
Lid geworden op: 03 feb 2017, 14:02
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Freedom »

Toen ik in de sportschool even op de bank zat te rusten, werd ik begroet door een (onbekende) man met de woorden "hey man" 8-) Blij dat ik eindelijk als mezelf ben gaan sporten! (met een iets te grote binder)

Oja, hij was nog knap ook :wship:
I'll rule over my all my dead impersonations
I've got it
I'm a man now
anon20181206
Berichten: 421
Lid geworden op: 30 dec 2017, 19:21
Gender: Trans MtF

Re: Gendereuforie

Bericht door anon20181206 »

Vandaag mezelf eens onderhanden genomen van top tot teen, en de eerste keer makeup.
Voorts mijn pruik eens wat bijgewerkt, en wat echt leuke kleding uitgezocht.
Was bij mijn broer, hij gelooft niet dat mijn dysforie echt is, maar staat wel volledig achter me.
Ga ik naar het toilet, plassen doe ik zittend, en daar hangt een spiegel, kijk daarin al ik ga zitten en opstaan.
Kreeg dus de zondige gedachte dat ik mezelf zo zou verkrachten :D
Vergeef me de bewoording, maar dat was dus echt wat er door me heen ging.
Zelfs mijn broer vond dat ik er goed en gelukkig uitzag :)
Hij is blij dat ik eindelijk vrij en blij ben, had alleen nooit verwacht dat ik ook nog zus werd :D
Marica
Berichten: 2917
Lid geworden op: 31 mei 2018, 15:57
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Woubrugge
Contacteer:

Re: Gendereuforie

Bericht door Marica »

Als je eerst alleen aan een tafeltje zit in de pauze en vervolgens de vrouwen bij binnenkomst aan jouw tafeltje komen zitten.

Opvallend dat de vrouwen wel bij elkaar gaan zitten, en de mannen ieder voor zich apart.
ImageJeg er Marica, jeg er en Lastebilsjåfør og Norge gal :)
Mr.X
Berichten: 936
Lid geworden op: 17 jun 2013, 15:08
Gender: Trans FtM

Re: Gendereuforie

Bericht door Mr.X »

Opvallend dat de vrouwen wel bij elkaar gaan zitten, en de mannen ieder voor zich apart.
We need our man-space, to man-spread. Vooral als het, ahem, warm is.
AstroNoud
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 aug 2017, 23:07
Gender: Trans FtM
Locatie: Gelderland

Re: Gendereuforie

Bericht door AstroNoud »

Gister kennismaking voor mijn nieuwe opleiding. Alle leerlingen zaten al in/bij het lokaal en onze toekomstige slb’er komt binnenlopen. Draait zich om naar mij en zegt: De dames eten netjes op de gang, zou jij daar niet is een voorbeeld aan nemen
Dan is het wel leuk om meteen aangesproken te worden door een docent op je gedrag
I will not yield!
KeepzD
Berichten: 1304
Lid geworden op: 05 mei 2015, 21:45
Gender: Trans FtM
Voornaamwoorden: Hij/hem
Locatie: Ede, GLD

Re: Gendereuforie

Bericht door KeepzD »

Ender schreef: 14 okt 2016, 15:50 Vandaag mijn eerste binder binnen gekregen en hij past en zit super! en ziet er zo veel beter uit nu!! ik ben echt superblij! dit gevoel had ik niet verwacht erbij

Heerlijk he!! :D Letterlijk euforie! De 1e keer dragen zorgde bij mij voor emotie.. :oops: :)
Forever myself
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20230219 »

Eergisteren een compliment voor mijn gelakte nagels gekregen, ik oefen regelmatig in de weekends en ik wordt er steeds beter in.
Als het goed gelukt is dan laat ik het zitten totdat het lelijk wordt, maar heb het goed gedaan want het is nog steeds netjes.
Ook wilde de collega weten of het mijn echte nagels waren waarop het antwoordt ja is.

Bijgaande een foto ervan..
Afbeelding
Jennifer84
Berichten: 156
Lid geworden op: 17 jul 2017, 00:21
Gender: Trans MtF
Locatie: provincie Utrecht

Re: Gendereuforie

Bericht door Jennifer84 »

Mijn nagels zijn al lang gebroken of ingescheurd voordat ze die lengte van jouw nagels hebben.
Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn.
Anon20230219
Berichten: 2557
Lid geworden op: 16 sep 2016, 20:40
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Gendereuforie

Bericht door Anon20230219 »

Jennifer84 schreef: 12 sep 2018, 11:40 Mijn nagels zijn al lang gebroken of ingescheurd voordat ze die lengte van jouw nagels hebben.
Ja dat heb ik bij de rechterwijsvinger, die kan ik niet lang laten groeien...al van alles geprobeerd.
Echter blijft deze inscheuren, nagellijm voorkomt wel dat het helemaal tot in het vlees kan scheuren..
Nu met deze nagellak valt het scheurtje niet zo op..
Simon
Berichten: 579
Lid geworden op: 04 jan 2018, 19:59
Gender: Genderqueer
Locatie: Twente

Re: Gendereuforie

Bericht door Simon »

Lisa1973 schreef: 12 sep 2018, 17:37
Jennifer84 schreef: 12 sep 2018, 11:40 Mijn nagels zijn al lang gebroken of ingescheurd voordat ze die lengte van jouw nagels hebben.
Ja dat heb ik bij de rechterwijsvinger, die kan ik niet lang laten groeien...al van alles geprobeerd.
Echter blijft deze inscheuren, nagellijm voorkomt wel dat het helemaal tot in het vlees kan scheuren..
Nu met deze nagellak valt het scheurtje niet zo op..
Wel eens het trucje met een theezakje geprobeerd? Een klein stukje van dat papier op je nagel plakken met lijm of doorzichtige nagellak, en daarna gewoon lakken.
Groetjes,

Simon
Plaats reactie