Trump of Clinton

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Gesloten

Trump of Clinton

Trump
2
33%
Clinton
3
50%
geen van beiden
1
17%
 
Totaal aantal stemmen: 6

wiggeltje
Berichten: 455
Lid geworden op: 14 aug 2016, 15:14
Gender: Transgender
Locatie: IJmuiden

Trump of Clinton

Bericht door wiggeltje »

Niet om een heftige discussie te starten, ik houd me hoofd koel :mrgreen: maar ik was er benieuwd naar, ik weet niet of dit hier op deze forum thuis hoort of welkom is, maar het is proberen de moeite waard. Zo niet, sorry mijn fout, en mag deze weg.

Ondanks ik weet dat hij verliest zou ik persoonlijk voor Trump stemmen (als ik een Amerikaan was).
Ik ga alleen niet over politiek of dat soort dingen hier praten.. voor, je weet wel.. :roll: daarnaast heb ik ook weinig verstand van die dingen, maar het is vaak op tv nu. En als deze topic niet in de smaak valt, dan kappen we de topic gewoon af.

svp, liever geen dingen over religie en zulk dergelijke gevoelige zaken (ondanks het ook sterk van onderwerp mag zijn).

Ik stem Trump :)

Met de reden dat het met Trump beter afloopt voor transgenders (LGBT) en ik een daadkrachtige wereldleider in hem zie.
check this out: https://www.youtube.com/watch?v=4CVTuOyZDI0&t=2280s -> op 38:00

Op wie stem jij (als je een Amerikaan was)?
Vertrokken01
Berichten: 289
Lid geworden op: 05 okt 2016, 17:23
Gender: Onzeker
Locatie: ////

Trump liet een transvrouw disqualificeren uit Miss Universe

Bericht door Vertrokken01 »

Hey Wiggeltje, Trump is allesbehalve LGBT supportive. In 2012 deed een transseksuele vrouw mee aan Miss Universe Canada, ze was post-op en enorm passabel, Trump die die verkiezing/wedstrijd bezit liet haar disqualificeren omdat ze volgens hem geen echte vrouw was. Jenna Talackova was haar naam.

Groetjes,
Elissa.
////
Emma
Beheerder
Berichten: 8004
Lid geworden op: 13 aug 2013, 01:43
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/haar
Locatie: Etten-Leur
Contacteer:

Re: Trump of Clinton

Bericht door Emma »

Ja, laten we deze snel afkappen.
Nothing you can do, but you can learn how to be you in time.
It's easy

สวัสดีค่ะ

Emma: I am me

@[email protected]
Gesloten